Zandreu Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja, huff Good luck all of you! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Betyr dette at det blir større spillerom for spammere og troll (som meg selv)? Endret 23. april 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Oh, too bad.. flinke folk alle tre.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Trist,ja men takk til dere alle! Hvem som nå skal svinge retorisk pisk i sammfunnsdelen lurer jeg på? Kanskje like godt å skjerme den delen og la bikkjene rive halsen over på hverandre!? Får gjøre mitt beste for å holde favorittråden i livet da: "Dine favoritter på min ipod". Sannelig et funn av en tråd! Kommer likevel til å være mitt sedvanlige plagsomme gestalt når jeg er i byen mellom de syv søstrene. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Geir Lykke til videre Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Faen skjer med at verden går rett vest på Internet a? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Et stort savn for oss alle, men så lenge de er i live burde vel verden fortsatt gå rundt Endret 24. april 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lykke til videre i livet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jaja. Det er en trist dag! Blib har jeg ikke hatt et for stort fothold til, men de to andre har vært mer kjente for meg, spesielt TWFA. Trist å høre at de tre slutter Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mitt stor mål er fortsatt å kunne debattere politikk o.l. like elegant og "rent" som TWFA. I tillegg har han alltid fremstått som en dyktig moderator, også med evnen til å pense debatter inn på riktig spor med et godt brukerinnlegg, og ikke bare vive med pekefingeren. Jeg håper i det minste han fortsetter som vanlig bruker, så vi fortsatt kan lese lange, velbegrunnede innlegg med som avsluttes med alles kjære "Geir " Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Var synd med tom waits for alice. Han er den moderatoren jeg har lagt best merke til i løpet av den tiden jeg har vært registrert. Han har hatt gode og forstålige innlegg samt gjort seg forstått både når det gjelder redigering av tråder og stenging. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tre gode gamle travere på en gang! Det er alltid synd når pilarer slik som disse trekker seg tilbake, men det er jo flere flotte kandiater rundt om kring her på forumet som jeg har god tro på at vil kunne utfylle dette nye tomrommet. De er uansett solide brukere alle tre uansett hvilken status de har under brukernavnet, og jeg tror og håper de vil fortsette å berike forumet videre til tross for at de har trukket seg tilbake fra sine moderatorstilllinger. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Som et plaster på såret så er nå "Geir jr." - Snorre, tilbake igjen etter en pause. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 TWFA var den klart beste moderatoren her. Alltid gode, reflekterte innlegg - både som mod og bruker. Et stort tap for forumet. Men uansett, kos dere i den virkelige verden. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Som et plaster på såret så er nå "Geir jr." - Snorre, tilbake igjen etter en pause. Tilbake igjen og igjen. ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Trist å se TWFA henge fra seg hatten ja, en god, rettferdig og oppegående mod. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er kanskje "none of my business", men er det en spesiell grunn til at nevnte moderatorer trekker seg? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dette er kanskje "none of my business", men er det en spesiell grunn til at nevnte moderatorer trekker seg? SnowDOG_ (...)Han er gått over til ikke å være så aktiv på forumet lenger og har valgt å trekke seg slik at det eventuelt kan gi plass til nye krefter i fremtiden. (...) Blib (...) men har funnet ut noe så skremmende som at han skal bruke mer tid på fritid og mindre tid på forumet. (...) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hehe, glemte å lese første innlegget igjen før jeg spurte... Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Trist å lese, men de nevnte får nyte godt av pensjonen og kose seg i Spania! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå