Gå til innhold

Blib, TWFA og Snowdog_ trekker seg som brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Til informasjon så har tre av våre brukermoderatorer de siste par ukene valgt å trekke seg.

 

SnowDOG_ var en av våre aller første brukermoderatorer og har hatt tittelen i flere år. Han er gått over til ikke å være så aktiv på forumet lenger og har valgt å trekke seg slik at det eventuelt kan gi plass til nye krefter i fremtiden. Han var en av pionerene når det kom til å være brukermoderator og var med på å bane vei for de mange som fulgte i hans fotspor.

 

Blib kom tilbake som brukermoderator i fjor høst (han hadde vært moderator i en tidligere periode), men har funnet ut noe så skremmende som at han skal bruke mer tid på fritid og mindre tid på forumet. Et valg det selvfølgelig står respekt av.

 

Sist men ikke minst så har tom waits for alice, en av våre mest engasjerte moderatorer, også valgt å henge fra seg modkappen. Samtlige i moderatorteamet vet hvilken enorm innsats han har lagt ned i arbeidet med å få et bedre forum. Han har også alltid vært en av de mest respekterte og like moderatorene ute blant brukerne. Han blir et stort tap.

 

Alle tre har opp gjennom årene bidratt mye og det blir ikke lett å fylle opp tomrommet de etterlater. En stor takk fra meg og så kan de som ønsker det benytte tråden til å si takk for innsatsen :)

 

(Og for de som lurer på om vi skal ta inn nye moderatorer, dette har vi ikke tatt stilling til enda).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumet kommer til å bære preg av arbeidet til tom waits for alice en god stund framover.

At twfa har vært en stor ressurs for forumet, og at dette er et tap for forumet, er det ingen tvil om.

 

Jeg får bare ønske dem alle tre lykke til videre. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Veldig dumt, håper samtlige forblir på forumet for de er enorme ressurser!

TWFA håper jeg fortsetter å komme med de utrolig lange og godt gjennomtenkte innleggene sine, selv om det vil stå respekt av de som allerede er her i mange år fremover.

 

+1. TWFA hadde alltid lange og konkrete poster, håper vi får se flere. Er vel bare hans poster jeg leser når det kommer til lange innlegg!

 

GL HF in the future!

Lenke til kommentar

Som det har blitt sagt før så er det ufattelig trist å miste folk.

At Mario (snowdog) trekker seg kan jeg forstå for han har ikke akkurat vært så fryktelig aktiv i de siste...tja..årene egentlig.

Blib har hatt en pause før så han kommer nok tilbake igjen.

 

Dog...Det at Geir forlater er nok et ufattelig tap for dette forumet dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...