Dotten Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei! Til informasjon så har tre av våre brukermoderatorer de siste par ukene valgt å trekke seg. SnowDOG_ var en av våre aller første brukermoderatorer og har hatt tittelen i flere år. Han er gått over til ikke å være så aktiv på forumet lenger og har valgt å trekke seg slik at det eventuelt kan gi plass til nye krefter i fremtiden. Han var en av pionerene når det kom til å være brukermoderator og var med på å bane vei for de mange som fulgte i hans fotspor. Blib kom tilbake som brukermoderator i fjor høst (han hadde vært moderator i en tidligere periode), men har funnet ut noe så skremmende som at han skal bruke mer tid på fritid og mindre tid på forumet. Et valg det selvfølgelig står respekt av. Sist men ikke minst så har tom waits for alice, en av våre mest engasjerte moderatorer, også valgt å henge fra seg modkappen. Samtlige i moderatorteamet vet hvilken enorm innsats han har lagt ned i arbeidet med å få et bedre forum. Han har også alltid vært en av de mest respekterte og like moderatorene ute blant brukerne. Han blir et stort tap. Alle tre har opp gjennom årene bidratt mye og det blir ikke lett å fylle opp tomrommet de etterlater. En stor takk fra meg og så kan de som ønsker det benytte tråden til å si takk for innsatsen (Og for de som lurer på om vi skal ta inn nye moderatorer, dette har vi ikke tatt stilling til enda). Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men de forsvinner vel ikke fra forumet fullstendig? Eller høtt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Jeg håper nå og tror de fortsatt vil benytte seg av forumet Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kommer til å savne tom waits for alice. Har ikke sett ham på en stund, men han hadde noen fine innlegg på Elder Scrolls-forumet en gang i tiden. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 *cry* Forumet vil aldri bli det samme. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Forumet kommer til å bære preg av arbeidet til tom waits for alice en god stund framover. At twfa har vært en stor ressurs for forumet, og at dette er et tap for forumet, er det ingen tvil om. Jeg får bare ønske dem alle tre lykke til videre. Endret 22. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ikke Geeir. :| Ikke Geeeeir. Det er trist å miste alle tre, men spesielt TWFA vet jeg vil bli savnet av samtlige jeg kjenner her på forumet. :< Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Veldig dumt, håper samtlige forblir på forumet for de er enorme ressurser! TWFA håper jeg fortsetter å komme med de utrolig lange og godt gjennomtenkte innleggene sine, selv om det vil stå respekt av de som allerede er her i mange år fremover. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Søren, altså, forumet blir ikke det samme uten... Håper fremdeles TWFA vil komme med de konstruktive og reflekterte innleggene sine! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 AAwwww... Det blir et stort tomrom i forumet nå.. R.I.P ;P Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er sant. En får ikke mer reale folk enn de nevnt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 TWFA?! SnowDOG_?! Blib?! Takk for denne gang. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 TWFA og Blib har gjort en veldig god jobb - særlig TWFA! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ikke Geeir. :|Ikke Geeeeir. Det er trist å miste alle tre, men spesielt TWFA vet jeg vil bli savnet av samtlige jeg kjenner her på forumet. :< Agreed. Det er nesten litt trist. Han hadde gjorde alltid en skikkelig god innsats. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Veldig dumt, håper samtlige forblir på forumet for de er enorme ressurser! TWFA håper jeg fortsetter å komme med de utrolig lange og godt gjennomtenkte innleggene sine, selv om det vil stå respekt av de som allerede er her i mange år fremover. +1. TWFA hadde alltid lange og konkrete poster, håper vi får se flere. Er vel bare hans poster jeg leser når det kommer til lange innlegg! GL HF in the future! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Teit! TWFA var en god mod, som alltid svarte på PM... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Som det har blitt sagt før så er det ufattelig trist å miste folk. At Mario (snowdog) trekker seg kan jeg forstå for han har ikke akkurat vært så fryktelig aktiv i de siste...tja..årene egentlig. Blib har hatt en pause før så han kommer nok tilbake igjen. Dog...Det at Geir forlater er nok et ufattelig tap for dette forumet dessverre. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Enig. Geir er en veldig klok mann som vil savnes. Mario og Blib var også gode modisser når de var aktive. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 dette var triste greier , miste 3 store og flinke modder på en gang , stort tap for samfunnet vi har her . dette er store sko og fylle opp for de som måtte prøve og gjøre det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå