Pondus777 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei Lurer på om det finnes et nettsted der du kan lagre filer på opp til 200 mb (Hvilken som helst filtype) gratis med passordbeskytelse (Sånn at ikke hvem som helst kan laste de ned)og at du kan hente de hvor som helst i verden Takker for svar Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Ingen som vet noe?? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Les reglene du. Ikke lov med bumping. Og du kan jo prøve google? Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Veit ikke helt hva jeg kan søke på Og sorry for dumping Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Just for the record: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Pundus777's bumb var helt lovlig. On topic: Denne og denne ser ut til å støtte det, mulig denne gjør det og, og denne oppretter en http server på maskinen din sånn at andre kan laste ned fra deg. I tillegg kan det f.eks. lønne seg å lage en torrent hvis det er noe du skal dele med flere venner. Håper det hjalp. Endret 23. april 2008 av hernil Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Lovlig bump og greier OT: Er ikke noe jeg skall dele med venner Er bare viss jeg skall bort og sånt og jeg trenger noen små ting eller noe sånt så kan det være greit Edit: Glemte visst og takke Takker Endret 23. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Anbefaler deg å kjøpe en minnepenn til sånne ting, er mye raskere og er ikke så dyrt lenger. Jeg har en 4 gb minnepenn jeg har med meg overalt, der har jeg alt fra programmer til skolearbeid på, og det funker veldig bra. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 OT: Ohh, sorry Pondus777, så ikke at OP var fra i går uansett du kan jo prøve å skrive "200(250+++) webhotel free" Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Filemail.com er konge!! Kan laste opp filer på 2 gig, men de slettes etter 3 uker eller noe sånt men trengte ikke noe lenger tid Takker veldig mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå