XanderX Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Kom over en http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3490352.ece Jeg syns at dette er litt dumt. En som er spådd en lysene karriere innen for sykling risikerer å stryke i gym fordi han ikke er tilstede. og hva gjør han, jo han har gym. Endret 22. april 2008 av XanderX Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dette er helt på trynet! Forhåpentligvis så er dette bare en feil fra skolens side. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han har trolig mistet mye av det teoretiske. Skal nok løse seg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Synes at det er helt sykt. Otth@ Han skriver at de ikke har hatt teori. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Like ille at man må fullføre gym på videregående for å få allmen studiekompetanse. Hvorfor skal man ikke kunne ta videre utanning, bare for de man ikke har hatt gym. Trenger jo strengt tatt ikke gym hvis man feks. skal høyskole utdanne seg som maskin ingjenør, eller arkitekt!? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hadde vært enklere om mora hadde tatt en telefon til skolen i stedet for avisa ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Videregående utdannelse er ikke kun for utdannelsen sin skyld, man utvikler seg også som menneske og skal lære gode vaner. Derfor gym. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Videregående utdannelse er ikke kun for utdannelsen sin skyld, man utvikler seg også som menneske og skal lære gode vaner. Derfor gym. Hva har gym med menneskets utvikling å gjøre? EDIT: Kode Endret 22. april 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Personlig utvikling, ikke menneskets utvikling. Å lære seg å trene hyppig og litt teori rundt emnet kan være greit å ha. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hadde vært enklere om mora hadde tatt en telefon til skolen i stedet for avisa ... Noen ganger må det til for å få gjennom sin side av saken. Personlig utvikling, ikke menneskets utvikling. Å lære seg å trene hyppig og litt teori rundt emnet kan være greit å ha. Ja. Jeg har hatt mye nytte av det jeg lærte i gymtimene på videregående når jeg har trent senere i livet. Når man kommer inn på høyere utdanning og på jobb er gym ikke obligatorisk lenger, man må selv ta initiativ til å trene og holde seg i form. Da kan gode vaner og innsikt fra gymtimene være gode å ha med seg. Norge tjener på at folk holder seg i best mulig form. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 og hva gjør han, jo han har gym. Gym er vel mer enn bare sykling. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sykling er også mer enn bare sykling? Lenke til kommentar
Mangellapp Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 er ikke overrasket, greide selv å stryke på styrmannseksamen, hva man strøyk på? Jo, Nynorsk prosa :!: Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hadde vært enklere om mora hadde tatt en telefon til skolen i stedet for avisa ... Noen ganger må det til for å få gjennom sin side av saken. Denne siden? – Vi legger hundretusener i karrieren til Stian. Men nå er han på et nivå hvor han snart er avhengig av sponsorer for å klare seg. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han har "gym" når han er borte, ja. Men han er borte fra skoletimene, og da er det en selvfølge at han får fravær og nedsatt i det faget han ikke er tilstede i. Fordi at han sykler når han er borte fra skolen, betyr ikke det automatisk at han skal få en karakter i gym, uansett hvor god han er. Men når jeg gikk på vgs, så var det ikke noe problem å ordne egentrening, der jeg bare skrev en liten rapport elns om hva jeg hadde gjort, og da var gymtimen fullført. Dette er ivvertfall noe han burde ha fått tilbud om. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Når han ikke deltar på vurderingssituasjoner synes jeg det er helt korrekt at han ikke får noen karakter i faget. Kan umulig se for meg at det ikke er mulig å møte opp på minst en vurderingssituasjon gjennom et halvt år. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er ille at han hadde 5+ året før, og så plutselig stryker han... Sønnen har vært borte fra de to ukentlige gymtimene ved seks anledninger dette skoleåret. Dette utgjør et fravær på rundt 16 prosent. Ved samtlige av tilfellene har han vært på sykkelsamlinger. Men dette var nok det verste. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han har ikke stryket ennå, men har fått en advarsel. Så da er det bare for han å møte opp på de siste og slutte å skulke så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Han har ikke stryket ennå, men har fått en advarsel.Så da er det bare for han å møte opp på de siste og slutte å "skulke" så ordner det seg nok. fixd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå