Yavel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 du kan alltids sende klage på de her som jeg bor så kan de bli utestengt fra arengsjamanger viss de ikke tar visse hensyn Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva skjer på Onsdag? Mattetentamen? Natt til første mai. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvilket egentlig minner om en mindre evne til å tenke konsekvens. Selv jeg visste at russetid + dyr mobil var en meget dårlig ide. Min var sånn sett hele tiden beskyttet og jeg ungikk steder hvor russen kunne ta meg. Minnes at en jeg fikk på terrorlista fikk seg en skikkelig kalddusj like etter at jeg hadde vært på stedet, så jeg slapp billig unna Ein stormar heller ikkje skulen heilt utan vidare med vanngevær og veske og forventar at ein ikkje blir møtt med motstand. Då er ein passe tjukk i skolten. Syns faktisk selv at noen gikk alt for langt. Det var tre jenter som kom med dårlige vanngæver. Det at 3-4 gutter da løper bort og faktisk ødelegger personelig eiendom var mildt sagt unødvendig. Det er bare vann tross alt og det var en varm dag. Sier ikke noe på at vi svarte med samme mynt though. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Syns faktisk selv at noen gikk alt for langt. Det var tre jenter som kom med dårlige vanngæver. Det at 3-4 gutter da løper bort og faktisk ødelegger personelig eiendom var mildt sagt unødvendig. Det er bare vann tross alt og det var en varm dag. Sier ikke noe på at vi svarte med samme mynt though. Joa. Sant nok, men kva kan ein forventa når russejentane kjem for å døype oss? Det var berre ein gut som ødela vanngeværet i tillegg, men det får så vere. Gjort er gjort og skoten er skoten. Var i grunn litt merkeleg at ho skreik med ei gong at han hadde holdt fast i vanngeværet at det var øydelagt, ho kunne i det minste prøvd å spruta litt før ho begynte å klage. Dei skulle jo komme og ta oss ein eller anna dag då Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tihi. Første dagen av russefeiringen sto hele Askøyrussen utenfor Videregående Skolen og dusjet biler, mopeder og folk som kom forbi. I går ble en fyr bombandert med egg, og en kar ble sprayet med baby- olje og eddik. Koselige greier, sålangt har jeg bare blitt litt våt; satser på å holde meg til det. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva skjer på Onsdag? Mattetentamen? Vet ikke om det var et forsøk på å være morsom? Var det et spm så er det natt til 1.mai, og etter det er alt fritt vilt^^ Inkludert DEG Muahahahaah Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Huff da. Jeg er ikke for at man skal ødelegge andre sine ting, vanngevær eller mobil. Kommer en russ mot meg for å "døpe" meg med vann, og jeg har en vannflaske i hånden så skal man ikke se bort ifra at jeg tar igjen med samme mynt. Og det med russejenta. Ja, heh, når du løper opp en bakke for å "ta" en masse smårollinger som venter på bussen, så kan man takke seg selv for å ikke å ha sondert terrenget nok. Dårlig rygg? Stå ved foten av bakken. Ikke på toppen, kasting av geværet var ikke helt eksemplarisk though, men reaksjonen og innsikten hennes var fantastisk god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Huff da. Jeg er ikke for at man skal ødelegge andre sine ting, vanngevær eller mobil. Det var ikkje meninga at geværet skulle bli øydelagt uansett, han berre heldt fast i det også plutselig skreik ho at det var øydelagt. Kvinnfolk vettu Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Glad det kun er kun ~150 russ spredt på de tre VGS-avdelingene her jeg bor. Hvorvidt jeg klarer å unngå vann og ymse annet til den 17 tør jeg ikke spå, men de fleste later til å ikke være selektivt tilbakestående, selv med rødbuksene på. JEg var ikke ironisk angående alkohol, hva godt kommer ut av å "ha litt innabords", annet enn at man mister enkelte hemninger? At andre gjør det ser jeg ikke på som noen god grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva skjer på Onsdag? Mattetentamen? Vet ikke om det var et forsøk på å være morsom? Var det et spm så er det natt til 1.mai, og etter det er alt fritt vilt^^ Inkludert DEG Muahahahaah Min pappa er sterkere enn din pappa... bare prøv deg. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 finn dem og gå løs på bilen eller noe... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ooog der ble vanngevær og alt av vann bannet fra skolen vår, takket være en lur medruss klarte å ødelegge 2 laptoper og en iPod til noen VG1 elever. Nå må hele skolen være med å betale litt hver, siden det er "alle" sin feil. Yeeah. Jaja. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Ooog der ble vanngevær og alt av vann bannet fra skolen vår, takket være en lur medruss klarte å ødelegge 2 laptoper og en iPod til noen VG1 elever. Nå må hele skolen være med å betale litt hver, siden det er "alle" sin feil. Yeeah. Jaja. hahahahahaha, eid. Tenker vedkommende russ får noen harde dager framover. Endret 30. april 2008 av Belarnion Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Da har jeg slått en spiker i kisten til Russen, noe jeg sa jeg kom til å gjøre. Jeg var ute på kjøkket inatt, rundt 02, og plutselig hører jeg et leven utenfor. Joda, like ved rundkjøringen så setter de gjøkene opp kjegler midt i veien, det er direkte farlig, og ulovlig. Jeg tar tak i et kamera, går ut på verandaen og begynner å ta bilder (med blits selvfølgelig). Det er et gammel dritt kamera, men poenget var ikke å ta et godt bilde, men å derimot skremme dem vekk, gjøre dem litt nervøse. Det kom en bil, og jeg vet ikke hva de ble mest skremt av, men de fikk fart på seg. Og tror dere jeg lot det være med det? Nei, jeg tok på meg jakke og hansker og gikk ut. Når jeg kom bort dit så fikk jeg et sjokk, ikke bare hadde de idiotene satt opp kjegler midt i veien, men de hadde også lagt ut et jerngjerde som dekket begge feltene (lagt ned altså, det sto ikke). Direkte farlig? Ja? Bør russen være taknemlig for at jeg ikke så hvordan russebilen så ut? DEFINITiVT. Hadde jeg sett russebilen godt nok, så hadde den fått diesel på tanken, og vært satt ut av aksjon for det lille som var igjen av russetiden. Jeg gikk bort, og fjernet kjegler, og akkurat da kom det en bil og kjørte over gjerdet . Det gikk bra, og han stoppet heldigvis ikke. Jeg var jo livredd for å bli anklaget for å stå bak det selv, men ville ikke at noen skulle bli skadet, og jeg måtte fjerne det. Russen fikk altså 1 poeng for en bil som faktisk kjørte over, men det var alt, jeg stoppet dem i å få den egentlige moroa de trodde de kom til å få. De hadde forventet seg at mange skulle kjøre over, og det er ytterst få sjåfører som gidder å gjøre noe med sånne ting. Jeg ser ofte folk som kjører over ting som ligger midt i veien, men det er sjeldent noen gidder å stoppe for å fjerne det, så ting kan godt ligge der i evigheter før det blir fjernet. Men men, jeg stoppet dem fra å ødelegge og skade noen, og jeg kommer til å gjøre det igjen. Jeg gjentar mitt første innlegg: Russetiden må forbys Folk kommer med dumme argumenter som "man må jo få feire at man har gått på skole i mange år". DUH, selvfølgelig må man feire det, men det finnes andre måter å feire det på enn mange dager med ren piss. Hvorfor ikke ha en stor fest, eller fler, leie et lokale. Kose seg med mat og god drikke, gjerne drikke seg fra sans og samlig, uten at det må gå utover noen? Når folk sier at det er dårlig at man skal forby det, bare fordi et mindretall finner på tull. Det er faktisk et flertall som finner på tull, på et eller annet vis. Harmløs moro som å snu på skilt, tute litt med hornet og kjøre flere ganger rundt i rundkjøringen, det driter jeg i? Men å kaste egg, spyle folk med enten øl, vann eller urin (æsj), for å ikke snakke om at de driter i om vedkommende har noe verdifult som en mobiltlf eller laptop, det har man jo fått beskjed om at "det må du regne med", var det ikke en som at en russ hadde sagt det? For noe tull. Jeg kan sikkert lage en liste like lang som inngangsdøren min, det her må stoppe. Det er ikke 17 mai enda, og jeg kommer til å være på vakt, og det er fullt mulig at det ryker en russebil innen den tid. Vi får se Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag...icle1085189.ece Er det ikke på tide å si stopp nå? Det å være russ handler ikke om å feire at man er ferdig, men å gjøre så mye jævelskap som mulig. Jeg kan sikkert grave opp titalls med lignende artikler, bare fra i år, og hva med det som ikke står i Avisen, som allikevel har skjedd? Hvor mye skal til før nok folk får opp øynene og gjør noe med denne tullete "feiringen"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå er det i hvertfall over. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag...icle1085189.ece Er det ikke på tide å si stopp nå? Det å være russ handler ikke om å feire at man er ferdig, men å gjøre så mye jævelskap som mulig. Jeg kan sikkert grave opp titalls med lignende artikler, bare fra i år, og hva med det som ikke står i Avisen, som allikevel har skjedd? Hvor mye skal til før nok folk får opp øynene og gjør noe med denne tullete "feiringen"? å buhu, tenk om det hadde vært en gammel mann... da hadde vi bare kalt han strippe-mannen og latt saken synke Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag...icle1085189.ece Er det ikke på tide å si stopp nå? Det å være russ handler ikke om å feire at man er ferdig, men å gjøre så mye jævelskap som mulig. Jeg kan sikkert grave opp titalls med lignende artikler, bare fra i år, og hva med det som ikke står i Avisen, som allikevel har skjedd? Hvor mye skal til før nok folk får opp øynene og gjør noe med denne tullete "feiringen"? å buhu, tenk om det hadde vært en gammel mann... da hadde vi bare kalt han strippe-mannen og latt saken synke La meg gjette, du var russ? Du skjønner kanskje ikke alvoret i det dere driver med, men jeg håper politikerene tar en titt på denne tradisjonen, og fjerner den. At dere synes at dere så morsomt å ødelegge for folk er greit. men den destruktive oppførselen deres er helt på trynet. Det handler ikke lenger om å feire at dere slutter på skolen, men å gjøre så mye jævelskap på kortest mulig tid. Om en voksen mann er villig til å gjøre det er helt greit, men å lokke en ung gutt til å gjøre det samme, det blir ikke helt det samme. Alle unger ser opp til russen, og vil så gjerne ha russekortet, koste hva det koste vil. Jeg gir meg ikke før jeg enten har fått stoppet den, eller sabotert såppas mye at det ikke "lønner" seg å feire den lenger, i hvert fall der hvor jeg bor. Bedre føre var, vet du Men jeg håper politikerne tar til fornuften, slipper jeg alt det. Typisk russ å mente at vi andre sutrer, det er dere som oppfører dere som 8 åringer. Eller vent, 8 åringer er mer modne. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tok taxi hjem natt til 18. mai. Kjørte forbi holmenskjæret og det lå blod utover hele veien.. Kjørte forbi dagen etterpå og da lå det blomster utover hele veien. Sto en stusselig mann der utpå natta og var helt fra seg.. Gikk ut og prata med han og spurte hva som hadde skjedd. Det var faren til han som hadde blitt overkjørt av russebussen og han klarte ikke si stort Triste greier R.I.P Han fikk hvertfall med seg russetiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå