Gå til innhold

BK: Independence of the seas


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet med objekter med slike dimensjoner, er relativ størrelse. Jeg vet hvor stor den er, men det kommer ikke fram godt nok uten noe å sammenligne med. Hadde du tatt bildene fra for eksempel aker brygge, med festningen bak skipet, ville det muligens fortonet seg annerledes.

 

Gjorde det også smarting! MEN, hvis man vil være litt kreativ og få en dramatisk effekt må man litt nærmere. Så du ikke personene og bilene på bildet?

Lenke til kommentar
Gjorde det også smarting! MEN, hvis man vil være litt kreativ og få en dramatisk effekt må man litt nærmere. Så du ikke personene og bilene på bildet?

 

Så, så..:)

Ja, jeg ser både bil og person, men synes fortsatt ikke at det yter størrelsen rettferdighet. Kanskje gå helt inntill (eller så nærme det går), og bruke stor blender? En effekt du tildels bruker, men gjøre den mer synlig?

Lenke til kommentar
... Kanskje gå helt inntill (eller så nærme det går), og bruke stor blender? En effekt du tildels bruker, men gjøre den mer synlig?

 

Er med på den, men det var litt vanskelig pga. vakthold (faktisk!) slik at jeg ikke kom nærme nok og dit jeg kom var det for mye forstyrrende elementer, men takk for synspunkter!

Lenke til kommentar
Regnet med at du kom til å si noe slikt, jeg har prøvd jeg og. Ville ikke begynne å hoppe over gjerder midt på blanke formiddagen heller.

 

Da må du gjerne laste opp noen "samples"! Vil gjerne se hvordan andre brynet seg på utfordringen "Independence of the seas" :!:

Endret av Hoptikopter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...