Faktum1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hei Hvordan vet jeg hvilket Vista operativ system jeg har? Har en HP Compaq 6715b (bærbar), som jeg kjøpte i høst. Vet kun at jeg har en av disse: » Microsoft Windows Vista Business (32-bit) » Microsoft Windows Vista Business (64-bit) » Microsoft Windows Vista Enterprise (32-bit) » Microsoft Windows Vista Enterprise (64-bit) » Microsoft Windows Vista Home Basic (32-bit) » Microsoft Windows Vista Home Premium (32-bit) Takk for svar. Endret 22. april 2008 av Faktum1 Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Start --> kjør eller windows-tasten + r deretter så skriver du "winver", riktignok uten apostrofene trykk så enter Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Start --> kjør eller windows-tasten + rderetter så skriver du "winver", riktignok uten apostrofene trykk så enter Du får ikke vite om det er 32 eller 64-bit med den måten der. Høyreklikk på min datamasin og velg egenskaper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå