Gå til innhold

Mister GET kabel-tv, hva burde jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg mister fra 1.mai Get kabel-tv fordi boligsameiet ikke ønsker å oppgraderer anlegget slik Get krever.

Alternativene er, slik jeg ser det, Riks-TV eller Nextgentel (får ikke sette opp parabol). Noen som har vil anbefale 1 av disse, eller andre leverandører hvis det er noen jeg ikke har tenkt på? Utlvaget til Riks-TV er jo ganske dårlig, så ønsker egentlig ikke det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg mister fra 1.mai Get kabel-tv fordi boligsameiet ikke ønsker å oppgraderer anlegget slik Get krever.

Alternativene er, slik jeg ser det, Riks-TV eller Nextgentel (får ikke sette opp parabol). Noen som har vil anbefale 1 av disse, eller andre leverandører hvis det er noen jeg ikke har tenkt på? Utlvaget til Riks-TV er jo ganske dårlig, så ønsker egentlig ikke det...

Har boligsameiet undersøkt om det er andre kabeltv levrandører som kan mate sameiet med kabeltv ?

Er det f.eks. undersøkt om Canal Digital kan levere og om f.eks. Canal Digital krever oppgradering av anlegg (eller at Canal Digtial evt. betaler oppgraderingen) ? Det er alltid lurt å forsøke å sette flere levrandører opp mot hverandre så har man bedre forhandlingskort....

Lenke til kommentar
Hei!

Har boligsameiet undersøkt om det er andre kabeltv levrandører som kan mate sameiet med kabeltv ?

Er det f.eks. undersøkt om Canal Digital kan levere og om f.eks. Canal Digital krever oppgradering av anlegg (eller at Canal Digtial evt. betaler oppgraderingen) ? Det er alltid lurt å forsøke å sette flere levrandører opp mot hverandre så har man bedre forhandlingskort....

Har bare fått brev fra Get at de kutter sendingene til oss 1.mai. Hverken jeg eller andre som bor her har fått noe info fra styret om hva de har planlagt, men de fleste antar at pga RiksTV så gidder de ikke ha felles kabel. Ang. annen kabelleverandør så trodde jeg at Get eide de fysiskekablene, og at ingen andre kunne levere signaler på disse. Mulig jeg er tar feil her?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...