thgjerde Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det nokon som har erfaring med vatn på psu? Har tenkt litt på det og har komme fram til detta: Anten må eg bytte ut dei kjøleribbene som er der med nokon som er laga for vatn. Noko som er mykje arbeid Eller må eg bruke ei ikkje-leiande termisk væske. Vatn er då uaktulet. Kanskje ei form for olje passar betre. I tillegg må heile psu vera tett. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 På noen PSU'er burde det gå an å kabbe et hull i dekselet, og dermed få muligheten til å montere en eller anna kjøleblokk på de ribbene som allerede er der. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 På mitt forrige PSU (jalla AOpen 250W) løste jeg det enkelt og greit ved å ta et kobberrør som jeg festa til kjøleribbene som var der. Filte litt på kobberrøret og kjøleribbene for å få litt bedre kontakt og festa med Artic Silver Lim. Funka fint det. Kabinettemp'en sank nok noen grader i forhold til PSU uten kjøling og PSU-temp sank vesentlig uten at jeg skal si sikkert hvor mange grader det snakk om. Det var min løsning, på ingen måte like elegant som BladeRunner sin, men funka jo Lenke til kommentar
thgjerde Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 no er min psu nærmare 500w. Er det nokon som sel kjøleblokk for straumforsyning eller sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå