Vegard_Haug Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Atari skal gi ut et nytt slåssespill basert på den populære anime-serien Naruto. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Syns å huske det nye Naruto PSP-spillet var nesten en ripoff av et fra PS2, noe medhold i dette folkens? Er litt løse comments hos IGN blant annet, så tør ikke stole helt på det. Kommer det japansk tale med subs? Og hvordan er det med triks? I enern var det nesten like combos for alle, bare at de utførte forskjellige triks, skikkelig ass med andre ord. filmz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bra at det kommer mer Naruto til PSP, men er ikke så veldig i ekstase for at det er et slåssespill. Ville mye heller hatt et eventyrspill noe ala Rise of a Ninja til X360. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 kanskje vrient med subs på så liten skjerm Lil-H? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 kanskje vrient med subs på så liten skjerm Lil-H? Final fantasy klarer det glimrende Men hey, var det ikke subs på Ultimate Ninja Heroes også? 1ern altså? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har ikke spilt det så har ingen kunnskap rundt emnet, men hva er det du trenger å få subbet på et spill? det er vel ikke mye dialog, og dialoger er sikkert subba anyways... Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Subs funker helt fint på PSP Gleder meg til dette! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ahh likte screenie av Sandaime kicke ass'en til Sasuke, the way it's supposed to be. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har ikke spilt det så har ingen kunnskap rundt emnet, men hva er det du trenger å få subbet på et spill? det er vel ikke mye dialog, og dialoger er sikkert subba anyways... Det er ikke det jeg må ha subs, men engelsk tale i forrige spillet var så inn i helv€ttes dårlig! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sauske figher den tredje hokagen? Sauske er dømt til og tape... Stay tuned... Lenke til kommentar
Deem Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Engelsk!!??? Oh lord hva driver utviklerene med? Det er jo ikke tålelig! Hvem andre enn anime fans spiller dette liksom? Skjønner hvorfor du spør nå, jeg håper for all del for alle som skal spille at det ikke kommer på engelsk for det hadde bare vært fucka... Jeg har sett for mye anime og derfor kan jeg en del japansk og hadde ikke trengt subs bortsett fra i noen lange dialoger ... Men kommer det på japansk kommer det subs garantert, hva med å kjøpe den japanske versjonen fra japan? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bra at det kommer mer Naruto til PSP, men er ikke så veldig i ekstase for at det er et slåssespill. Ville mye heller hatt et eventyrspill noe ala Rise of a Ninja til X360. Agreed. Håper det kommer en oppfølger Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva med å si om det kommer til Norge eller ikke? : P ellers er det jo likegyldig. Lenke til kommentar
stonegard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva med å si om det kommer til Norge eller ikke? : P ellers er det jo likegyldig. Ettersom gamer.NO er en norsk side, vil jeg nok regne med det ja;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg