Aetius Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Olympus har nærmest hatt monopol på støtsikre og vanntette kompaktkameraer, men også andre prøver seg. Nå er det Ricohs tur. Les mer Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det hadde en skikkelig plast-feel over seg, men man må vel finne seg i det om man kjøper støt/vann-sikre greier. Har vurdert et slik et til reiser, men jeg vet rett og slett ikke. For fire tusen, så får man andre veldig bra kameraer. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg trodde det her var en reklame for et engangskamera fra Rocoh - det så jo slik ut. Tror jeg holder meg til Olympus Mju 850 som jeg planlegger å kjøpe til sommeren! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg tro nok at markedet for dette kameraet er noe helt annet enn markedet til Olympus sine modeller. Dette er et kamera som er beregnet for røffe miljøer. Tenk arbeidplasser hvor man trenger hjelm - ikke i bassenget på Hotell Party-Party i Costa del Playa. Fuji har også en modell i samme sjanger. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg