donaldx Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er en kamerat av meg som har en iphone, og etter jeg testet den litt i helga fikk jeg så sinnsykt lyst på ny telefon. Ettersom iphone ikke har kommet til Norge, og jeg ikke orker å styre med å importere, så har jeg sett etter andre "lignende" mobiler. Det jeg vil ha er: En touchscreen mobil, med kamera, mp3, stillig brukergrensesnitt. Gjerne litt artige små ting. Designet er veldig viktig, jeg vil ha en kul gadget mobil, ikke en tam firkantet gammeldags nokia. Har sett på en Lg ku990 (virker som er det beste som er mulig å få tak i i denne prisklassen) Og den matcher det meste her, men synd at den mangler wi-fi, kunne tenkt meg å hatt det. Men kan jo ikke få alt, så viss ingen her har et godt tips så blir det den. Kom gjerne med mange forslag så kan jeg sjekke litt rundt:) 4000 er maksmaks smertegrense, helst litt under det, Lg'en ligger jo på rundt 3500. Så, på forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Htc touch cruise kanskje? Den ligger litt over 4 tusen tror jeg Lenke til kommentar
donaldx Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Htc touch cruise kanskje? Den ligger litt over 4 tusen tror jeg Sjekket ut amobil's test av den, og det virket helt klart som en bra telefon. Den var riktig nok dyrere enn budsjettet mitt(4300 billigste u/abo) Lg ku990 er kanskje en mer "morsom" mobil enn denne? eller får jeg mer for penga med denne? Skal skaffe meg en macbook barbær, og denne mobilen hadde windows mobile innstalert, men det har vel ingenting å si med tanke på synkronisering og sånt? Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det er en kamerat av meg som har en iphone, og etter jeg testet den litt i helga fikk jeg så sinnsykt lyst på ny telefon. Ettersom iphone ikke har kommet til Norge, og jeg ikke orker å styre med å importere, så har jeg sett etter andre "lignende" mobiler. Det jeg vil ha er: En touchscreen mobil, med kamera, mp3, stillig brukergrensesnitt. Gjerne litt artige små ting. Designet er veldig viktig, jeg vil ha en kul gadget mobil, ikke en tam firkantet gammeldags nokia. Har sett på en Lg ku990 (virker som er det beste som er mulig å få tak i i denne prisklassen) Og den matcher det meste her, men synd at den mangler wi-fi, kunne tenkt meg å hatt det. Men kan jo ikke få alt, så viss ingen her har et godt tips så blir det den. Kom gjerne med mange forslag så kan jeg sjekke litt rundt:) 4000 er maksmaks smertegrense, helst litt under det, Lg'en ligger jo på rundt 3500. Så, på forhånd takk for hjelpen. Nå trenger du ikke fikse med importering og greier det er allerede gjort av de som selger Iphone på finn.no søk etter Iphone og det kommer 20 sider minst;) kjøpte akkurat Iphone 16 gb ferdig opplåst og fungerende med alle opratører i Norge for 4500 NOK.. vis du har penger gå for Iphone;) Endret 22. april 2008 av Bonaqua123 Lenke til kommentar
donaldx Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 hmm...kanskje jeg skal sjekke det litt mer da. Men er litt skeptisk til å kjøpe ting der, er litt redd for å bli svindlet. Men uansett, kom gjerne med flere forslag viss det finnes telefoner jeg bør høre om før jeg bestemer meg:) Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 du kan jo kjøpe iphone 8gb for 3500 ferdig satt opp.Ikke verst det? Lenke til kommentar
donaldx Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 du kan jo kjøpe iphone 8gb for 3500 ferdig satt opp.Ikke verst det? Slett ikke verst det, sjekker litt på finn nå, og vurderer å kjøpe en der. Så viss noen har et bedre/godt forslag, så må det komme kjapt!! Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 De ligger på qxl også, mulig jeg er uvitende men har man ikke litt bedre "rettigheter" ved en evt tvist når man kjøper på f.eks qxl vs finn? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 iPhone er definitivt den beste touch-telefonen pr. dags dato. Sånn sett er det den eneste anbefalingen jeg kan gi. Kjøp av en storselger på Finn.no. Evt. kjøp av en storselger på eBay. Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 For å si det sånn så er vell iPhone den eneste "touch" telefonen. De andre jeg har testet er "trykk" telefoner Lenke til kommentar
donaldx Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Konkluderte med at jeg måtte ha iphone, så når jeg får lønn så blir det telefon:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Et innlegg slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå