andylove Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Beklager hvis denne posten er lagt i feil tråd, kan en moderator i såfall legge den riktig for meg? On-topic: Hva kan jeg få for en slik telefon? Den er ulåst, ca 4 måneder gammel og medfølger alt som skal følge med Lenke til kommentar
cnil Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Når man skal selge en vare i brukt tilstand (det vil i utgangspunktet si alt som selges mellom privatpersoner som ikke faktisk er helt nytt), finnes det visse generelle retningslinjer i forhold til prising. Den viktigste og grunnleggende er at det er markedet som til en hver tid bestemmer hvilke pris som er "riktig". Et kjapt søk på finn.no, viser for eksempel at Sony Ericsson K850i for øyeblikket er priset fra 2500 til 3000 kroner. Det er naturlig å tro at de fleste blir solgt noe under prisen som er gitt fra selger, så 2500 er antageligvis en helt grei pris både for kjøper og selger. Les resten av svaret mitt på mobilbloggen.no, akkurat her. Lykke til, mvh Pål Berge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå