vikingkylling Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Søstra hans, så klart. Hva har det med saken å gjøre? Supernatural for eksempel handler om to brødre som leter etter faren sin og jakter på demonen som drepte mora, men selve serien handler om alt mulig annet overnaturlig. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hadde jeg visst det er basert på det gamle X-Files ville jeg ha ligget i kø for billetter allerede, men en sånn tittel og den ufo-plakaten hinter nok mer om de elendige konspirasjonsteoriene og romvesener. Kjedelige saker. Og "The sigarette man" ble vel kalt "The smoking man"? Og er jeg den eneste som stusser litt på Xzibit på rollelisten? Har de virkelig synket så dypt? Det helt riktige er cigarette smoking man. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Må skynde meg å se ferdig serien først! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hadde jeg visst det er basert på det gamle X-Files ville jeg ha ligget i kø for billetter allerede, men en sånn tittel og den ufo-plakaten hinter nok mer om de elendige konspirasjonsteoriene og romvesener. Kjedelige saker. Og "The sigarette man" ble vel kalt "The smoking man"? Og er jeg den eneste som stusser litt på Xzibit på rollelisten? Har de virkelig synket så dypt? Det helt riktige er cigarette smoking man. Mulder kalte han for Cancer man da? Var forresten litt morsomt å se de episodene om igjen som liksom skal være 10 år tilbake i tid før han begynte å jobbe med Scully. Da røyka Mulder selv ellerno også hehe. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Øh, det startet med uforklarlige hendelser og hadde fint lite med ufoer å gjøre i begynnelsen. Hadde da slettes ikke "fint lite med ufoer å gjøre i begynnelsen"! Hva handler episode 1 om? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Øh, det startet med uforklarlige hendelser og hadde fint lite med ufoer å gjøre i begynnelsen. Hadde da slettes ikke "fint lite med ufoer å gjøre i begynnelsen"! Hva handler episode 1 om? Lenge siden jeg har sett den, men det er vel i første episoden Scully blir satt til å sitte barnevakt for Mulder og spionere på han for toppene i FBI. De stikker til Oregon sammen til en eller annen skog for det er noen som har blitt tatt av ufoer, eksperimentert på, og droppa ned i skogen igjen. Endret 25. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Øh, det startet med uforklarlige hendelser og hadde fint lite med ufoer å gjøre i begynnelsen. Hadde da slettes ikke "fint lite med ufoer å gjøre i begynnelsen"! Hva handler episode 1 om? Lenge siden jeg har sett den, men det er vel i første episoden Scully blir satt til å sitte barnevakt for Mulder og spionere på han for toppene i FBI. De stikker til Oregon sammen til en eller annen skog for det er noen som har blitt tatt av ufoer, eksperimentert på, og droppa ned i skogen igjen. Hehe, det var ikke et spørsmål som jeg lurte på. Det var et svar til han som sa at serien hadde fint lite med ufoer å gjøre i begynnelsen. Svaret var dermed at det handlet jo faktisk om ufoer allerede i første episode. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er lenge siden jeg så det, men hva handler resten av sesongen om? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er lenge siden jeg så det, men hva handler resten av sesongen om? Litt forskjellig! Både aliens og andre ting. Det du sa blir derfor ikke rett... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Har jeg forstått det riktig, er det slik at X-Files filmen skal foregå i nåtid? Ettersom at det står at 6 år har gått siden den ungen Scully fikk ble født? Lenke til kommentar
softy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Gleder meg kjempe mye selv. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Håper at the sigarette man kommer tilbake men eg tviler godt etter avslutningen på serien. X-files IWTB, er basert på en "stand-alone story" og ikke en "mythology story" (alien/goverment conspiracy). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så nei, vi vil mest sannsynlig ikke se cancer man eller krychek i denne filmen. Har jeg forstått det riktig, er det slik at X-Files filmen skal foregå i nåtid? Ettersom at det står at 6 år har gått siden den ungen Scully fikk ble født? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Der er riktig! Men husk at Scully ga ungen bort til en anonym familie i sesong 9. Endret 12. mai 2008 av softy Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du kan se X-files traileren på IGN.com. Lenke til kommentar
softy Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Selv syns jeg trailern er rå. Men kanskje ikke bra nok for folk som har aldri sett x-files før. But who cares? Btw, noen som vet når de starter salget av premierebillettene i norge? Endret 13. mai 2008 av softy Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har sett X-files serien da jeg var liten, den traileren der fikk meg til å gjespe ganske hardt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kjedelig trailer. Men kommer jo selvfølgelig til å se filmen uansett. Så lenge Mulder og Scully er med kunne jeg lest om filmen på dass og allerede vært solgt. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Kjedelig trailer. Men kommer jo selvfølgelig til å se filmen uansett. Så lenge Mulder og Scully er med kunne jeg lest om filmen på dass og allerede vært solgt. Hehe, enig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå