Gå til innhold

The X-Files: I Want to Believe nærmer seg.

Anbefalte innlegg

The_X_Files_iso.jpg

Det nå ikke veldig lenge til denne filmen kommer, har folk forhåpninger til denne filmen? Personlig tror jeg at den vil bli ganske bra. Fox Mulder er en sterk karakter, han var i hvertfall det for serien. For de av dere som har sett serien, så la dere vel merke til at den ble litt laber etter at Mulder forsvant.

movie_xfiles.jpg

Uansett, her er en trailer for X-Files filmen som kommer i juli. 8 August har den premiere i Norge.

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

P.S Hadde vært kult om noen kunne finne en trailer med litt bedre kvalitet.

Due to the highly secretive nature of the project, the studio has released very little information about the film's plot. The producers have only revealed that it will take place six years after the events of the series.[3] It is also known that, unlike the first film, the plot will not focus on the series' ongoing "mythology" and will instead be a standalone thriller/horror story, similar to many of the "monster-of-the-week" episodes that were frequently seen in the TV series.[4][5]

In an interview published March 27, 2008, Carter stated that the film would be consistent with the entire X-Files story arc, as Scully's child William would "not go unconsidered" in the film, and that it "takes place in the present and uses a story envisioned when the series ended".[6][7]

Photos of Duchovny and Anderson embracing and kissing appeared on Internet fan sites in early March 2008, fueling speculation about a romantic subplot between their characters. Duchovny dismissed the rumors and described the kiss as a practical joke, adding, "We staged that."[8]

Despite the secrecy of the film's plot, the summary of the official novelization of the film has already been released and it reveals details of the film's plot.[9]

Cast:

* David Duchovny as Fox Mulder

* Gillian Anderson as Dana Scully

* Amanda Peet as FBI Special Agent Dakota Whitney[4][10]

* Xzibit as a yet-unnamed FBI Special Agent[4]

* Billy Connolly as a priest of "dubious character"[11]

* Callum Keith Rennie[12]

* Adam Godley[12]

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tildels off/on-topic. (Spurte i tv/radio også, men siden det er samme greia..)

Anelse hvorfor X-files har så mange referanser til Norge? Episoder, navn, plakater i bagrunn, hunderase etc. ? Står ikke noe på IMDb - Trivia, eller wikipedia. Google er til ingen nytte.

Lenke til kommentar

Anelse hvorfor X-files har så mange referanser til Norge? Episoder, navn, plakater i bagrunn, hunderase etc. ? Står ikke noe på IMDb - Trivia, eller wikipedia. Google er til ingen nytte.

Skal jeg tippe så må det være at noen av de som var med å produsere serien hadde relasjon med Norge på en eller annen måte. Var det så mye relasjon til Norge i X-Files da? Eneste jeg husker er når Mulder og Scully stikker til Lofoten. Og der snakka de gebrokkent Norsk. Han ene av de het liksom Trondheim.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Skal jeg tippe så må det være at noen av de som var med å produsere serien hadde relasjon med Norge på en eller annen måte. Var det så mye relasjon til Norge i X-Files da? Eneste jeg husker er når Mulder og Scully stikker til Lofoten. Og der snakka de gebrokkent Norsk. Han ene av de het liksom Trondheim.

Henry Trondheim ja.

Mulder sier blant annet "It's a norwegian elk-hound name Haainrik" til Toons, ses 1. I sesong to i gisselepisoden er det plakater med Norway og Norwegian Cruise Line. De er rett ovenfor hvor gisslene sitter.

Mafiamann: Tusen takk for spoiler på _aller_ episode.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Tittelen skal jeg være enig i at suger. Får håpe på at de finner en litt mer bruk bar tittel enn det før de lanserer den world wide. Men tror fortsatt ikke at filmen suger. Dette er forsovet tittelene filmen har fått til forslag foreløpig.

The X Files 2 (USA) (working title)

The X Files: Done One (USA) (working title)

The X-Files Movie (USA) (promotional title)

Untitled X Files Sequel (USA) (working title)

X Files, The: I Want to Believe (USA) (alternative spelling)

Noen som vet hva den skal handle om forresten?

Lenke til kommentar

Gleder meg stort! X-Files er noe av det beste som er. Har sett alle episodene og driver for tiden med å se dem på nytt.

Må si meg uenig med dere som klager på tittelen. Filmen kan jo ikke hete noe annet enn I Want To Believe!

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Hadde jeg visst det er basert på det gamle X-Files ville jeg ha ligget i kø for billetter allerede, men en sånn tittel og den ufo-plakaten hinter nok mer om de elendige konspirasjonsteoriene og romvesener. Kjedelige saker. Og "The sigarette man" ble vel kalt "The smoking man"?

Og er jeg den eneste som stusser litt på Xzibit på rollelisten? Har de virkelig synket så dypt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...