Mazeking Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tenkte det hadde vært fett med en Dual Shock 3 til min PS3. Noen som har peiling på når denne kommer til salgs i Norge? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 skulle vel vært nå i vår, men ikke vært noen nyheter om det på lenge. Så satser på snart, vet ikke om mgs bundelen kommer med dualshock? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 http://www.zailor.no/index.php?m=0&c=0...14&Sector=0 http://www.zailor.no/index.php?m=0&c=0...14&Sector=0 billigere enn det kommer til å være på release i norge uansett, også er det jo norsk nettbutikk og Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Noen som vil anta hvor mye den vil komme til å koste i fysiske butikker i forhold til sixaxis? Endret 22. april 2008 av Paisley Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du vil jo uansett spare peng ved å bestille fra vgp.ca, koster drøye 300 til sammen... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 327,- og tar 4-5 dager før du får den levert Lenke til kommentar
cohan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg bestilte en Dual Shock kontroller fra USA for 4-5 dager siden, og fikk den i posten i dag. Hehe den havna i postkassa faktisk, trøkt nedi der, var nesten ikke plass =D Men jeg betalte til sammen 350kr med frakt. SLapp toll da selgeren satte verdien til 80kr. Sitter og skal teste den på CoD4 nå, håper virkelig den vibrerer ! =D Endret 22. april 2008 av cohan Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Takk for svar. Endte med å legge inn bestilling hos videogamesplus jeg og Lenke til kommentar
cohan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg vil faktisk anbefale butikken "3busymen" på ebay.com. Kjøpte min dual shock der, og flere spill. De har gode priser, rask levering og de pakker utstyret enten som gave eller verdi 80kr. Så hver gang jeg har bestilt derfra har jeg sluppet toll. Derfor jeg fikk dual shock kontrollern til 350kr. Men, ikke mange spill som støtter den da. CoD4 gjorde ikke det :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er faktisk veldig mange spill som støtter den, men at COD4 ikkje støtter den er jo egentlig veldig merkverdig spør du meg. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 forstår ikke helt det store med risting på kontrollen jeg. Greit nok at det blir litt mer innleving kanskje. Men føler ikke at det er noe MUST egentlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 DS3 bidrar jo også til bedre vekt for min del, og den følest rett og slett meir robust og oser litt meir kvalitet. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 DS3 bidrar jo også til bedre vekt for min del, og den følest rett og slett meir robust og oser litt meir kvalitet. Der kan jeg være enig Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvordan er vibreringen i 3 i forhold til 2? Sterker? Samme? Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Slik jeg opplever det så er det en mer "sofistikert" vibrasjon for å si det sånn. Mange flere vibrasjonsnyanser mellom mykt og hardt i forhold til de forige versjonene om det ga noen mening. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Slik jeg opplever det så er det en mer "sofistikert" vibrasjon for å si det sånn. Mange flere vibrasjonsnyanser mellom mykt og hardt i forhold til de forige versjonene om det ga noen mening. Høres ut som et dildo-review, og du kjenner dine saker høres det ut til: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Slik jeg opplever det så er det en mer "sofistikert" vibrasjon for å si det sånn. Mange flere vibrasjonsnyanser mellom mykt og hardt i forhold til de forige versjonene om det ga noen mening. Høres ut som et dildo-review, og du kjenner dine saker høres det ut til: haha faen jeg tenke akkurat det samme, så sant så sant Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Slik jeg opplever det så er det en mer "sofistikert" vibrasjon for å si det sånn. Mange flere vibrasjonsnyanser mellom mykt og hardt i forhold til de forige versjonene om det ga noen mening. Høres ut som et dildo-review, og du kjenner dine saker høres det ut til: haha faen jeg tenke akkurat det samme, så sant så sant lættis :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå