bruker365 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skal ha en trømoped som skal brukes til å kjøre litt hit og dit. Hvilken er "best"? Kjørt en Camino før, likte egentlig den veldig godt:) Må ha noe som er billig, og ikke for mye skruing på... Og et par ting til.. Er det lov å tråkke på en ped uten skilt? Lov å sitte to stk mens en tråkker? Om jeg har skilt, hva er da lov? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du har ikkje lov å køyre noko slags motorisert køyretøy på offentleg veg utan skilt. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ingen andre? hadde en camino en kort stund som jeg også likte godt. kompis hadde en annen som jeg tror het vespa bravo, mener å huske den gikk litt bedre. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ingen andre? Du har vel fått det svaret du trenger, vi lever dessverre i Norge. Noen ganger er det ikke alltid like bra og bor her heller. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ingen andre? Du har vel fått det svaret du trenger, vi lever dessverre i Norge. Noen ganger er det ikke alltid like bra og bor her heller. Har vel egentlig ikke det...Lurer forsatt på om det finnes noen andre gode trømopeder...Og om jeg kan ha en bakpå viss jeg bare tråkker, med skilt. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 men du får ikke skilt på de for de det er ulovlig i norge! Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Vet om flere som har skilt. Er de da ulovlige liksom? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hva skal du med en moped med motor hvis du bare skal tråkke? Da kan du like gjerne kjøpe deg en vanlig tråsykkel.. En trå-deg-i-hjæl er veldig tunge å trå uten motoren i gang.. Bare sier det.. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har en nedoverbakke som jeg er en km lang, som jeg går hver dag. Da hadde det vært fint å trille/tråkke ned den, og kjøre opp igjen. Skjønner? Og den caminoen jeg har prøvd, var ikke spesielt tung å tråkke på, hvertfall ikke med litt nedoverbakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå