bodilnf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Denne ukens klassiker er en emosjonell og hyperstilig actionfilm om den naive leiemorder Leon og den veslevoksne Matilda. Les mer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kongefilm. Ganske enkelt. Helt fantastisk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kongefilm. Ganske enkelt. Helt fantastisk. Indeed. Dette er en actionfilm, om den kan kalles det, med innhold og dybde. Dette sammen med godt skuespill, gjennomførte karakterer og god filmkunst blir filmen virkelig en klassiker. Leon fortjener i høyeste grad tittelen klassiker. Det er nå helt sikkert. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En av mine absolutte favoritter, og av ytterst få filmer jeg har ratet til 10/10 på skalaen. Får frysninger av bare å lese om filmen. Å se andre filmer med Jean Reno etter Leon er fantastiske nedturer. Siden jeg faktisk ikke har filmen i DVD-samlingen tror jeg kanskje Directors Cut skal kjøpes til helgen og nytes på ny. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 en klassiker dette ja, sett den mange ganger. lurer på om den må skaffes på dvd. dne gamle vhs kopien min er ikke så aktuell lengre da alt av vhs spillere er forlengs kassert (dvs skutt i stykker ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Råbra film, har sett den mange ganger, blir aldri lei. Gary Oldman er genial i denne filmen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Endelig fikk dette mesterverket den oppmerksomheten den fortjente? cudos til kulturo Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Helt enig med alle, fantastisk film. Men hva skjedde med terningkast på den? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 det er vel oppplagt? filmen er så bra at det er ikke noe poeng å gi den et terningkast. terningen er ikke verdig. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Leon er virkelig en av de beste filmene jeg har sett ! helt ubeskrivelig bra ! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Klassiker-anmeldelser har ikke terningkast, ingen av de. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Léon er en av de beste filmene jeg har sett. Hadde tidligere kun sett den vanlige versjonen, men etter å ha lest denne artikkelen så jeg den utvidede versjonen, og jeg må si at jeg definitivt er enig i at den er bedre enn originalen. Bra dere trekker fram slike klassikere på siden, slik at de kan nå ut til flere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Leon er veldig god, synd Besson ikke har imponert meg så mye med hans andre filmer, 5h element er ikke så værst, men nikita synes jeg feks bare er en traurig film. AtW Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Leon er vel det eneste Luc Besson har laget som er et stykke over middels, imo. Men denne er jo til gjengjeld en aldeles godkjent film. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det Femte Element vil jeg ranke greit over gjennomsnittet og, men selvsagt milevis unna Leon. Luc Besson har jo til gjengjeld ikke regissert så utrolig mange filmer selv heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg