Gompeslurp Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da den som kom med forslaget tydligvis ikke hadde så god peiling som vedkommende prøvde å gi inntrykk av. Det blir som at jeg skulle sagt at Jack Daniels er en whisky som kommer fra Skottland. Drikk gjerne dårlig gin for meg........ Fritt land! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vel, når du ikke engang klarer å få navnet riktig så klarer jeg ærlig talt ikke å ta deg alvorlig. Jeg får en følelse av at noen har fortalt deg at dette er den beste og at du har null greie på gin. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mao; det eksisterer ikke en Tanqueray no 17? Kunne ikke finne den på nettet, så det forklarer jo endel. Lenke til kommentar
Gompeslurp Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vel, når du ikke engang klarer å få navnet riktig så klarer jeg ærlig talt ikke å ta deg alvorlig. Jeg får en følelse av at noen har fortalt deg at dette er den beste og at du har null greie på gin. Eg har to hyllemeter med bøker om brennevin av ulikt slag, så kan du ta meg så alvorleg du berre måtte ynskje Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Bland det med noe surt så går det ned. Blir det for surt så hell oppi no sukker. Ikke lag ferdig blanda fjortiss mix hjemme det smaker bare dritt. Bland der og da med tonic ,juice, sprite ellerno.. Det smaker helt greit dog litt spesielt. Er ikke noe fan av det selv, men det går ned! Flaska blir sikkert fort borte uansett Regner ikke med at du skal løpe rundt med parasoll coctails i russetiden og gå til innkjøp av ymse ting :!: Det er bortkasta penger for kun 1 flaske gin mener jeg.. Bruk dem på øl istedenfor! "Godt brennvin" blir ofte drept av dårlig blandevann i russetiden så hvis du har tenkt til og kjøre løpet helt ut skal du ha for det Her finner du et lass med gin drinker.. Velg gin brennvin så kommer det opp en lang liste.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vel, når du ikke engang klarer å få navnet riktig så klarer jeg ærlig talt ikke å ta deg alvorlig. Jeg får en følelse av at noen har fortalt deg at dette er den beste og at du har null greie på gin. Eg har to hyllemeter med bøker om brennevin av ulikt slag, så kan du ta meg så alvorleg du berre måtte ynskje Vel, når du ikke engang vet navnet på sorten du anbefaler så burde det være ett lite hint om at du kanskje skal plukke ned å lese noen av de hyllemetrene også. Lenke til kommentar
Gompeslurp Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vel, når du ikke engang vet navnet på sorten du anbefaler så burde det være ett lite hint om at du kanskje skal plukke ned å lese noen av de hyllemetrene også. Det som egentlig er ganske trist er at du trur at Tanqueray no. 10 er eit dårligare gin kun fordi eg bomma på ein tast og traff 7 i staden for 0. Om det ikkje skal meire til enn det for at du ikkje vil smake vara, synest eg det i beste fall er pussig Kanskje du ikkje er interessert i temaet likevel? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bah, nyt heller drinken på best mulig måte istedet for å diskutere dill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå