Gå til innhold

Hjelp! Mario "Virus"

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned mario i går. Nå går det ikke å slette det igjen. Mario XP heter det eller noe.. Husker ikke helt siden jeg lastet ned fra, men var noe acre game eller noe greier. Jeg prøver å slette det, men da kommer det bare

Kan ikke slette mario: Filen brukes av en annen person eller et annet program

Lukk programet som kanskjer bruker filen og prøv på nytt.

Jeg prøvde å sende det til mine dokumenter. Jeg trudde det ble fjernet fra skrivet bordet, men nå er det i mine dokumenter så kan jeg ikke slette det en gang. FInner ikke mappen som den er fra. Skal lete litt til...

Kanskje jeg finner det ut..

Vært problemer med det før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, first of all.

Dersom du ikke vet hva filen heter eller hvor du lastet den ned fra burde du ikke lastet den ned i utgangspungtet.

For å svare på problemet:

- Brukte du torrent? Så kanskje du laster opp og derfor er filen i bruk. Avslutt torrentprogrammet isåfall.

- trykk ctrl + del, gå på prosesser og se om filen er i bruk.

- Er du sikker på at den er ferdig nedlastet? Du kan eventuelt rote litt rundt på antivirusprogrammet ditt å se etter et alternativ som sier "stop midlertidig alle oppdateringer og nedlastninger" eller lignende.

EDIT:

Lastet ned Mario? Dette lukter litt piratkopi om du spør meg...

Ja, eller noe freeware stasj

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...