Sovesofa Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Satt og titta i ei avis på skolen, så var det en avisder fra G-sport. hvor det stod noen litt småtøffe nike sko til herre, var ikke vanlige nike Shox NZ, men ett eller annet på B els noe sånt isteden for NZ, tror jeg.. noen som vet hva disse skoene heter ? etternavnet liksom hehe Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Jeg fikk et bilag fra G-Sport i dagens avis. Fant noen hvite Shox der, kan det være dem: Nike Shox Beule, til 699,- I annonsen står det forøvrig "Kun hos Super-G", så de har vel kanskje ikke disse i vanlige G-Sportbutikker. Fant bilde av skoene her. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 var den skoen der jeg mente vettu.. men de hadde ikke min str visstnok 40,5 som minste :S har små bein hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Kanskje Shox Rivalry er noe for deg Liker dem ganske godt selv. Dameversjonen er faktisk penere enn menn. Viss du sliter med å finne størrelsen på herreutgavene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå