mibmib Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tenkte vi skulle se litt nærmere på kampen Liverpool møter Chelsea for 3 gang på de siste 4 årene i CL, liverpool leder faktisk 3 - 0, alle kampene ble spilt i semi finaler. Liverpool vil føle seg selvsikre, har jo tross alt slått chelsea tre ganger på 4 år i CL, liverpool viser stadig at dem spiller mye bedre i CL enn season. Gerrard har slitt med nakeskade, men føler meg trygg på at han begynner fra start. Chelsea har hatt en mye bedre season (liverpool surer bort 100% kamper) Chelsea er nok hevntørste idag, liverpool har tross alt tatt seieren tre ganger.. Essian er ute av kampen, siden han er i stor form om dagen så er dette en veldig stor fordel for liverpool. Mitt utfall Hjemme (liverpool) 1 - 0 \ 2- 0 \ 2 - 1 |||||||| Uavgjort (0-0 \ 1-1) Nå har jeg sikret meg, men det skulle vært veldig rart vist Chelsea vant denne kampen.. Noen andre som mener noe annet eller har innspill? BTW: vist du ikke har TV3 og vil se kampen vil den gå live på nettet, litt kjekt og vite.. Se kampen Live (Online) Det hjelper meg en god del, siden jeg ikke har Tv3 eller canal+ til vanlig.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 1-0 er nok det nærmeste jeg kommer. Blir nok en jevn kamp med en sen scoring til Liverpool, og hvor den siste halvtimen blir preget av stillingskrig. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vil tippe 1-2 seier til Chelsea pga et enormt hevntørstig lag med sterkere prestasjoner enn Liverpool-laget. Forsvaret til Chelsea er mer enn kapable til å drepe alle målsjansene til Torres og Liverpool. Lenke til kommentar
mustafayo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 1-0 er nok det nærmeste jeg kommer. Blir nok en jevn kamp med en sen scoring til Liverpool, og hvor den siste halvtimen blir preget av stillingskrig. lol det blir 2 - 0 til chelsea jeg er ikke chelsea fan, men uns så vinn chelsea Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 1-0 er nok det nærmeste jeg kommer. Blir nok en jevn kamp med en sen scoring til Liverpool, og hvor den siste halvtimen blir preget av stillingskrig. lol det blir 2 - 0 til chelsea jeg er ikke chelsea fan, men uns så vinn chelsea Haha, lol faktisk... ja den var du heldig med! :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå