Bandana Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, hei. Nå er det bare en uke igjen til GTA IV kommer og jeg gleder meg ufattelig mye. Er så spent på hvordan spillet kommmer til å bli, men siden Rockstar Games er så hemmelighetsfulle så vet jeg ikke så mye enda. Har prøvd å finne noe av gameplayet til GTA IV, men jeg fant ingenting. Bare lurer på om det finnes noen form for gameplay av spillet ute på video på internett. Tenkte siden spillet bare er en uke ifra så burde det være gameplayvideoer ute. Tenker på "gameplay" sånn som man spiller spillet ikke trailere og klipp fra sekvensene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 merkelig nok så er det ikkje noe likt på nette :S er sinsykt spent og gleder meg villt her og. 1 uke igjenn! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ser for meg det blir som alle andre GTA-spel, du har ganske total frihet til å gjere akkurat kva du vil. I oppdragene skal du oppsøke folk, drepe folk, beskytte folk, kjøre bil, kjøre helikopter, kjøre fly (?), kjøre tanks, kjøre motorsykkel, hente og lever pakker osv... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jo, blir vell egentli noe slikt men blir digg vertfall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 På fredag tipper jeg det kommer ganske mye på youtube etc, siden det kommer til Polen da. Kan ikke fatte at det bare er èn uke igjen! Dette spillet kommer til å bli så sinnsykt fett! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kommer det ut i Polen før resten av verden? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kommer det ut i Polen før resten av verden? Nico Bellic kommer jo fra 'Polen så hjemlandet hans får spillet før alle andre. Tips! Bestill billigste returbillett til krakow, kjøpe ALLE spill på taxfree der og selg dem på finn.no samma kveld. Da har du nok spart inn billetten ;-) Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kommer det ut i Polen før resten av verden? Nico Bellic kommer jo fra 'Polen så hjemlandet hans får spillet før alle andre. Tips! Bestill billigste returbillett til krakow, kjøpe ALLE spill på taxfree der og selg dem på finn.no samma kveld. Da har du nok spart inn billetten ;-) verste er at det sikkert hadde funka som faen Utorlig at det fortsatt ikke har lekket en gameplay video btw. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nico Bellic kommer jo fra 'Polen så hjemlandet hans får spillet før alle andre. Hvor har du det fra? Polen ligger i Sentral Europa, mens han er fra Øst Europa, så er vel mer sannsynlig at han er fra land som Russland, Serbia, Kroatia osv. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Grunnen til at folk tror det kommer i Polen før resten av verden er pga en polsk nettbutikk sender ut spillene 25. april... er temmelig sikker på at norske butikker gjør det samme Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Alle buttikker pleier å få sine eksemplarer før utgivelses dato. Mest sannsynlig begynner norske forretninger å få inn sine eksemplarer til helgen eller på mandag. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Alle buttikker pleier å få sine eksemplarer før utgivelses dato. Mest sannsynlig begynner norske forretninger å få inn sine eksemplarer til helgen eller på mandag. Tipper Elkjøp, i alle fall, får sine eksemplarer på fredag. Kanskje de til og med har det så tidlig som i morgen. Og på tirdag morgen setter de opp en fin hylle kun for GTA IV. Gleder meg til å bare se hylla jeg Kommer til å gå i gulvet eller få orgasme i det jeg henter et eksemplar fra hylla Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 det virker som en drøm det du skrev der. bare synd at elkjøp her i byn aldri får in spill til realeas. stoler ikkje på dem. bestilt på fra Absoluttspill istedenfor. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 det virker som en drøm det du skrev der.bare synd at elkjøp her i byn aldri får in spill til realeas. stoler ikkje på dem. bestilt på fra Absoluttspill istedenfor. Hvor bor du da? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nermeste Elkøp er i Haugesund. møkka butikk når dte gjelder og kjøpe spill på release. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nermeste Elkøp er i Haugesund.møkka butikk når dte gjelder og kjøpe spill på release. Ta en tur til Hamar da vettu Bare spar igjen et spill til meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Absoluttspill er så kjappe til å sende ut at du får det sikkert før dei som går på butikken. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Absoluttspill er så kjappe til å sende ut at du får det sikkert før dei som går på butikken. Det er jo ikke mulig... Ingen som får den slags post før kl.10 Jeg stå være på Elkjøp til kl. 10. UANSETT! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Eller kansje vi som bestiller er heldige att dem sender ut på fredagen og vi mottar spillet på mandagen... Det er nok en ønsketenking fra min side Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ønsketenkning ja, men realistisk? - Tja. Har skjedd før det, da de virkelig prøver å levere på release. Særlig jeg som bor et stykke nordover (Tromsø), har opplevd at de har sendt det en dag tidligere, da det har skjedd at Posten har somlet veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå