Gå til innhold

GTA IV Gameplay?

Anbefalte innlegg

Ja, hei. Nå er det bare en uke igjen til GTA IV kommer og jeg gleder meg ufattelig mye. Er så spent på hvordan spillet kommmer til å bli, men siden Rockstar Games er så hemmelighetsfulle så vet jeg ikke så mye enda.

Har prøvd å finne noe av gameplayet til GTA IV, men jeg fant ingenting. Bare lurer på om det finnes noen form for gameplay av spillet ute på video på internett. Tenkte siden spillet bare er en uke ifra så burde det være gameplayvideoer ute. Tenker på "gameplay" sånn som man spiller spillet ikke trailere og klipp fra sekvensene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for meg det blir som alle andre GTA-spel, du har ganske total frihet til å gjere akkurat kva du vil. I oppdragene skal du oppsøke folk, drepe folk, beskytte folk, kjøre bil, kjøre helikopter, kjøre fly (?), kjøre tanks, kjøre motorsykkel, hente og lever pakker osv...

Lenke til kommentar
Kommer det ut i Polen før resten av verden?

Nico Bellic kommer jo fra 'Polen så hjemlandet hans får spillet før alle andre. Tips! Bestill billigste returbillett til krakow, kjøpe ALLE spill på taxfree der og selg dem på finn.no samma kveld. Da har du nok spart inn billetten ;-)

Lenke til kommentar
Kommer det ut i Polen før resten av verden?

Nico Bellic kommer jo fra 'Polen så hjemlandet hans får spillet før alle andre. Tips! Bestill billigste returbillett til krakow, kjøpe ALLE spill på taxfree der og selg dem på finn.no samma kveld. Da har du nok spart inn billetten ;-)

verste er at det sikkert hadde funka som faen :D Utorlig at det fortsatt ikke har lekket en gameplay video btw.

Lenke til kommentar
Nico Bellic kommer jo fra 'Polen så hjemlandet hans får spillet før alle andre.

Hvor har du det fra? Polen ligger i Sentral Europa, mens han er fra Øst Europa, så er vel mer sannsynlig at han er fra land som Russland, Serbia, Kroatia osv.

Lenke til kommentar
Alle buttikker pleier å få sine eksemplarer før utgivelses dato. Mest sannsynlig begynner norske forretninger å få inn sine eksemplarer til helgen eller på mandag.

Tipper Elkjøp, i alle fall, får sine eksemplarer på fredag. Kanskje de til og med har det så tidlig som i morgen.

Og på tirdag morgen setter de opp en fin hylle kun for GTA IV.

Gleder meg til å bare se hylla jeg :) Kommer til å gå i gulvet eller få orgasme i det jeg henter et eksemplar fra hylla :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...