mcgroven Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det neste Mortal Kombat blir fylt med superhelter. Prisen vi må betale er mindre brutalitet. Les mer Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorfor i helvete skal alle spill lanseres til de forbanna konsollene og ikke til PC?? Mortal Combat har ALLTID vært ett Pc basert spill, og nå kommer det kun til xbox på ps3? Irriterende! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har Mortal Kombat alltid vært et PC-basert spill? Trodde det var motsatt jeg, har aldri spilt Mortal Kombat på pc. Men har spilt det på konsoll og mest av alt i spillhallene på 90-tallet. For de som lurer på hvordan i all verden man skal få has på Supermann, så må de vel fokusere mye på magi da han er like sårbar for den som alle andre. Regner vel med at folk som Green Lantern, Wonder Woman og The Flash vil være å finne i spillet også. Av bad-guys så blir det vel kanskje The Joker og Doomsday. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Tror vi kan takke piratene for at de bare slipper det til konsoller Endret 22. april 2008 av Pyrellus Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ååååå! Dette var jo en kjempe nyhet! Gleder meg til å knuse alle MK karakterene med Batman! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Problemet som skapes av å ha lisensierte superhelter med i et spill er at man ikke kan gjøre hva man vil med dem. Mortal Kombat har vært kjent for sitt svært voldelige gameplay, noe som kan endres på nå som Batman og Supermann vil være med på leken. – Vi kan nok ikke rive av Batmans hode, nei. Supermann kan heller ikke fly rundt å drepe folk på brutalt vis. Men man kan likevel være brutal, uten å drepe fiender. Videre vil vi ikke ha de samme avslutningsangrepene som vi hadde tidligere, sier hjernen bak Mortal Kombat-spillene. Irriterende at man de fjerner avslutningsangrepene, det er jo varemerket til Mortal Kombat! Høres ut som om de gjør det mildere for å senke aldersgrensen og dermed tiltrekke flere 11-åringer til serien. Endret 22. april 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 11-åringer? Skal det ikke være blod engang da? Sukk... Men jeg fikk litt lyst til å banke supermann Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 det ser ut til å være litt blod i spillet. men det blir betraktelig mindre blodig enn forgjengerne. jeg synes det er bra at de prøver noe nytt, men samtidig er jeg skeptisk til den rettningen de har valgt å gå. så det er vel bare å vente å se. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Her har jeg gledet meg til et nytt Mortal Kombat siden det ble bekreftet for mange måneder siden, spesielt siden de lovet å restarte hele franchisen og ble svært inspirert av grafikkstilen til Gears of War. Og så får vi dette mølet? Game over, man, game over! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Synes dette så litt artig ut... KANSKJE Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror vi kan takke piratene for at de bare slipper det til konsoller Og vi kan takke pirater igjen til at det kommer til pc Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gameplay > vold og blod Dette sier eg som stor tilhenger av vold og blod i MK, spesielt finish him stilen. Om de klarer faa til en ny god gameplay gir eg dette en god sjangse. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Både Marvel og DC har prøvd seg som slossespill før uten hell, både alene og i hybrider som dette. Hvorfor skal dette spillet bli det helt store når ingen andre har klart det før? Jeg har sterk tvil om at dette blir noe av interesse for oss som liker DC og/eller Mortal Kombat fra før. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 1. April er over nå! Har ikke sett noe så latterlig siden aprilspøken ved Lars Monsen spillet. Det er ikke MK hvis du ikke kan røske ut innvollene til motstanderen din! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 1. April er over nå! Har ikke sett noe så latterlig siden aprilspøken ved Lars Monsen spillet. Det er ikke MK hvis du ikke kan røske ut innvollene til motstanderen din! Nei, med superman på laget blir det vel heller IMmortal kombat Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Nei, med superman på laget blir det vel heller IMmortal kombat I lol'd :!: Endret 22. april 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bah. Ærlig talt, blod og faenskap var halve morroa med MK. Liker man det ikke, spiller man tekken. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 latterlig opplegg Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvis dette faktisk er sant, så blir jeg kjempe skuffet! Hele vitsen med MK er jo at det skal være kjempe voldelig! Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 "Get ov..." smack! <- superman satt alle i fengsel, reddet 3 havarerte oljetankere, 4 tog som på merkelig vis ikke kunne bremse, 2 nukes som var påvei mot Wasington og Seoul, 12 selunger som var forkjølet og redde katta til moradi som satt seg fast i treet.. igjen, fordi den var for feit. og ingen fatalities.. FLOPP!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg