Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Zoka!

 

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

 

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

3000618958 1 Playstation 3 - Grand The

 

Håper den er i postkassa i morra hvis ikke er det bare å vente til mandag =D

Endret av zokamoka
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Irriterende at Absoluttspill ikkje sender spillet når dei har det på lager! :hrm:

Men eg får det i alle fall på Tirsdag viss dei sender på Mandag, selv om eg hadde håpet det ble sendt i morgen i alle fall.

Lenke til kommentar

Har det vel forhåpentligvis på tirsdag hvis postgangen er god. Irriterende at AS ikke sender ut når andre har begynt å sende ut. Tviler på at de andre for noen som helst reprisalier fra utgivern. Postgangen i Norge kan tross alt til tider være forferdelig. Spesielt for oss som bor litt nordpå. Frykter muligheten for at pakken fra AS ikke dukker opp før onsdag jeg. Men men. CL semi på tirsdag og loads av arbeid neste uke, så får ikke satt meg skikkelig ned med det før et stykke uti Mai uansett.

Lenke til kommentar
Jeg får vel smøre meg litt med tålmodighet jeg som bestilte fra amazon.co.uk

Der står det "estimated date of delivery 8th of may"

Også må man vel nesten regne med en uke eller 2 i tollen, så jeg har vel spillet i slutten av mai engang :p

 

Wow.Du vinner prisen for den mest tålmodige brukeren på hardware.no :D Folk snakker jo om å kjøpe spillet i butikken den 29. , hvis de ikke får det i postkassa den samme dagen^^ Og det er for å få det EN dag tidligere.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Huff, det er så ekkelt at GZ ikke har sagt noen ting, men jeg har hvertfall bestemt meg at om det ikke ligger i postkassa på tirsdagen så farter jeg ut å kjøper det og sender bare spillet i retur til GZ :x

 

 

Vi sender ut på mandag. :)

 

Mvh,

Gamezone

 

Så det vil ikke lønne seg å bestille GTA IV fra dere, om kjøperen bor ganske langt nord i landet? Alle lagrene som sender ut forhåndsbestilte spill, skulle vært plassert midt i Norge. =)

 

Jeg kjøper heller spillet i butikk, då får jeg det på (eller før) lanseringsdagen.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Huff, det er så ekkelt at GZ ikke har sagt noen ting, men jeg har hvertfall bestemt meg at om det ikke ligger i postkassa på tirsdagen så farter jeg ut å kjøper det og sender bare spillet i retur til GZ :x

 

 

Vi sender ut på mandag. :)

 

Mvh,

Gamezone

 

Så det vil ikke lønne seg å bestille GTA IV fra dere, om kjøperen bor ganske langt nord i landet? Alle lagrene som sender ut forhåndsbestilte spill, skulle vært plassert midt i Norge. =)

 

Jeg kjøper heller spillet i butikk, då får jeg det på (eller før) lanseringsdagen.

 

Det kommer i grunnen helt an på om du bor nærme en flyplass som Posten flyr til. Så klart, hvis en bor veldig avsideliggende, så er sjansene for at det kan være litt forsinket høyere.

Lenke til kommentar
Fikk mail fra Absoluttspill.no nå hvor de skrev at spillet var kommet på lager, men at det ikke ville bli sendt før på Mandag......Han skrev at grunnen til at CDON hadde sendt ut spillet sikkert var fordi de sender fra Sverige, men han forstod ikke hvorfor platekompaniet hadde sendt ut.....han sa det ville slå hardt tilbake på de :p

 

Spørs nå det da. Folk ser jo at PK er kjappe med å sende avgårde ordrene og folket vil jo ha varen kjappest mulig, og hadde jeg vist dette hadde jeg bestilt mitt eks. fra PK. AS bør regne med minst 2 dager når de sender ut varene, men når de nå sender en dag før er det mange som ikke får spillet på release dato. Det tror jeg vil slå hardt tilbake på absoluttspill.

Lenke til kommentar
Huff, det er så ekkelt at GZ ikke har sagt noen ting, men jeg har hvertfall bestemt meg at om det ikke ligger i postkassa på tirsdagen så farter jeg ut å kjøper det og sender bare spillet i retur til GZ :x

 

 

Vi sender ut på mandag. :)

 

Mvh,

Gamezone

 

Stod at spillet mitt var sendt fra Gamezone i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...