Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld.

Jeg har ikke bestilt spillet enda, siden jeg egentlig skulle kjøpe det i butikken, MEN ønsker nå og bestille på nettet.

På gamezone.no ståd det følgende: Vi kan fortsatt levere til release!

Budskapet er klart, men siden flere andre butikker skriver at første parti er utsolgt er jeg litt skeptisk, hva tror dere?

Lenke til kommentar
God kveld.

Jeg har ikke bestilt spillet enda, siden jeg egentlig skulle kjøpe det i butikken, MEN ønsker nå og bestille på nettet.

På gamezone.no ståd det følgende: Vi kan fortsatt levere til release!

Budskapet er klart, men siden flere andre butikker skriver at første parti er utsolgt er jeg litt skeptisk, hva tror dere?

Som det står - så er det fremdeles noen få tilgjenglige, men det er ikke snakk om mange eksemplarene.

Lenke til kommentar
Fikk svar fra cdon:

Hej,

Tack för ditt mail.

Om du har förhandsbokat spelet kommer du att få det levererat på releasedagen. Vi reserverar oss dock för postens eventuella förseningar.

Med Vänlig Hälsning

Elin

Kundtjänst CDON.COM

-----Original Message-----

Sent: den 22 april 2008 22:47

To: SupportNO CDON.COM

Subject:

Hei, jeg har forhåndsbestilt GTA 4 hos dere, vet dere når dere får inn spillet? når dere sender det ut? Vil jeg får det på lanseringsdagen?

-Takk

Var veldig godt å høre! :yes:

Har bestilt der selv og har egentlig god erfaring med CDON når det gjelder levering til release :) Husker jeg rett fikk jeg Crysis 2-3 dager før release :p

Men jeg begynte å tvile litt når jeg så at det stod på sidene deres: Foreløpig utgivelsesdato: 29/04/08...

Men når jeg ser mailen så blir jeg ganske siker på at det når fram til release :D

Lenke til kommentar
Men jeg begynte å tvile litt når jeg så at det stod på sidene deres: Foreløpig utgivelsesdato: 29/04/08...

Foreløpig ugivelsesdato tror jeg det står på alt som ikke er gitt ut ennå. Er vel bare formulert på den måten slik at det skal dekke det meste, siden de ikke oppdaterer selve teksten. Og jeg har heller ikke sett at CDON har satt dato på noe som ikke er offisielt bekreftet, så det tror jeg du kan ta med knusende ro ;)

Lenke til kommentar

Sendte mail til Gamezone og fikk dette svaret:

"Vi sender ut i henhold til Posten sin satser slik at du skal ha det på

release. :)"

Håper å få det på release, men blir litt usikker når andre har fått litt usikre svar.

Lenke til kommentar

Ah..håper jeg får det på dagen. Ellers blir marerittet virklighet.

Jeg logger meg på ps3'n. Alle som er online spiller GTA4. Menst jeg sitter der med ingenting fordi jeg ikke fikk det på releasen.

Kommer på skolen neste dag og alle snakker om hvor konge missionsa og online osv var. :cry:

THIS SHIT CANT HAPPEN! :no:

Bestilte fra Gamezone.

Lenke til kommentar
Begynner å angre på at jeg bestilte det fra Canada.. Har på følelsen at jeg blir sittende noen dager uten GTA...

Du må nok belage deg på litt ekstra venting dessverre. Bestille spill fra utlandet og satse på release datoen er skummelt. VGP sender de ut på release dagen så da må du satse på å ha det fredag/lørdag(hvis du har brukt VGP da :) )

Lenke til kommentar
Sendte mail til Gamezone og fikk dette svaret:

"Vi sender ut i henhold til Posten sin satser slik at du skal ha det på

release. :)"

Håper å få det på release, men blir litt usikker når andre har fått litt usikre svar.

Hvor bor du i landet? Anyways, hvor er selve lageret til Gamezone da? Ytterst i sør-norge?

Lenke til kommentar
Begynner å angre på at jeg bestilte det fra Canada.. Har på følelsen at jeg blir sittende noen dager uten GTA...

Why Canada? Pågrunn av den lave kursen? :p

Hvordan butikk btw?

Kjøpte fra videogamesplus. lav kurs og handlet der før. Hadde troa på at dem ville sende før release slik som med halo 3, men den gang ei

Lenke til kommentar

Why Canada? Pågrunn av den lave kursen? :p

Hvordan butikk btw?

Kjøpte fra videogamesplus. lav kurs og handlet der før. Hadde troa på at dem ville sende før release slik som med halo 3, men den gang ei

Men er det ikke sånn at hvis et produkt koster over 200, så må du betale andre avgifter som mva 25 %? Kanskje toll?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...