Laland Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fra det står "sendt" hos Absoluttspill til jeg holder det i henda mine kommer jeg til å telle hvert eneste minutt. Ventingen er uutholdelig! Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fikk dette svaret fra Absoluttspill.no Vi forventer spillet inn på mandag, så skal vi få alt av gårde da. Normalt sett skal nesten alt av det vi sender komme frem på 1 dag. Litt avhengig av hvor i landet du bor. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 God kveld. Jeg har ikke bestilt spillet enda, siden jeg egentlig skulle kjøpe det i butikken, MEN ønsker nå og bestille på nettet. På gamezone.no ståd det følgende: Vi kan fortsatt levere til release! Budskapet er klart, men siden flere andre butikker skriver at første parti er utsolgt er jeg litt skeptisk, hva tror dere? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 viss dem skriver det så er det vell sant da. dem har igjenn til Xbox 360 på Absoluttspill og. så er nok ikkje så usansynlig at det stemmer Lenke til kommentar
Mazhar Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 God kveld. Jeg har ikke bestilt spillet enda, siden jeg egentlig skulle kjøpe det i butikken, MEN ønsker nå og bestille på nettet. På gamezone.no ståd det følgende: Vi kan fortsatt levere til release! Budskapet er klart, men siden flere andre butikker skriver at første parti er utsolgt er jeg litt skeptisk, hva tror dere? Som det står - så er det fremdeles noen få tilgjenglige, men det er ikke snakk om mange eksemplarene. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er nok mindre sjanse for at det er nok PS3 spill igjen enn XBOX, da de fleste butikker har fått inn et mindre parti av PS3 enn XBOX spill. Men jeg skal sende en mail til dem og høre. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Fikk svar fra cdon: Hej, Tack för ditt mail. Om du har förhandsbokat spelet kommer du att få det levererat på releasedagen. Vi reserverar oss dock för postens eventuella förseningar. Med Vänlig Hälsning Elin Kundtjänst CDON.COM -----Original Message----- Sent: den 22 april 2008 22:47 To: SupportNO CDON.COM Subject: Hei, jeg har forhåndsbestilt GTA 4 hos dere, vet dere når dere får inn spillet? når dere sender det ut? Vil jeg får det på lanseringsdagen? -Takk Var veldig godt å høre! Har bestilt der selv og har egentlig god erfaring med CDON når det gjelder levering til release Husker jeg rett fikk jeg Crysis 2-3 dager før release Men jeg begynte å tvile litt når jeg så at det stod på sidene deres: Foreløpig utgivelsesdato: 29/04/08... Men når jeg ser mailen så blir jeg ganske siker på at det når fram til release Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Men jeg begynte å tvile litt når jeg så at det stod på sidene deres: Foreløpig utgivelsesdato: 29/04/08... Foreløpig ugivelsesdato tror jeg det står på alt som ikke er gitt ut ennå. Er vel bare formulert på den måten slik at det skal dekke det meste, siden de ikke oppdaterer selve teksten. Og jeg har heller ikke sett at CDON har satt dato på noe som ikke er offisielt bekreftet, så det tror jeg du kan ta med knusende ro Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sendte mail til Gamezone og fikk dette svaret: "Vi sender ut i henhold til Posten sin satser slik at du skal ha det på release. " Håper å få det på release, men blir litt usikker når andre har fått litt usikre svar. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Begynner å angre på at jeg bestilte det fra Canada.. Har på følelsen at jeg blir sittende noen dager uten GTA... Lenke til kommentar
krillee Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Begynner å angre på at jeg bestilte det fra Canada.. Har på følelsen at jeg blir sittende noen dager uten GTA... Why Canada? Pågrunn av den lave kursen? Hvordan butikk btw? Endret 24. april 2008 av engjac Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ah..håper jeg får det på dagen. Ellers blir marerittet virklighet. Jeg logger meg på ps3'n. Alle som er online spiller GTA4. Menst jeg sitter der med ingenting fordi jeg ikke fikk det på releasen. Kommer på skolen neste dag og alle snakker om hvor konge missionsa og online osv var. THIS SHIT CANT HAPPEN! Bestilte fra Gamezone. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Begynner å angre på at jeg bestilte det fra Canada.. Har på følelsen at jeg blir sittende noen dager uten GTA... Du må nok belage deg på litt ekstra venting dessverre. Bestille spill fra utlandet og satse på release datoen er skummelt. VGP sender de ut på release dagen så da må du satse på å ha det fredag/lørdag(hvis du har brukt VGP da ) Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sendte mail til Gamezone og fikk dette svaret: "Vi sender ut i henhold til Posten sin satser slik at du skal ha det på release. " Håper å få det på release, men blir litt usikker når andre har fått litt usikre svar. Hvor bor du i landet? Anyways, hvor er selve lageret til Gamezone da? Ytterst i sør-norge? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Begynner å angre på at jeg bestilte det fra Canada.. Har på følelsen at jeg blir sittende noen dager uten GTA... Why Canada? Pågrunn av den lave kursen? Hvordan butikk btw? Kjøpte fra videogamesplus. lav kurs og handlet der før. Hadde troa på at dem ville sende før release slik som med halo 3, men den gang ei Lenke til kommentar
krillee Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Begynner å angre på at jeg bestilte det fra Canada.. Har på følelsen at jeg blir sittende noen dager uten GTA... Why Canada? Pågrunn av den lave kursen? Hvordan butikk btw? Kjøpte fra videogamesplus. lav kurs og handlet der før. Hadde troa på at dem ville sende før release slik som med halo 3, men den gang ei Men er det ikke sånn at hvis et produkt koster over 200, så må du betale andre avgifter som mva 25 %? Kanskje toll? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ikkje fra den siden, dem skriver en annen pris på pakken eller sender som gave Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Å bestille spill fra vgp.ca da spilet har verdensrelease 29april er ikke veldig smart da dem sannsynligvis sender spillet den 29.april Jeg hadde angra sykt viss jeg hadde bestilt GTA IV fra vgp.ca Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 jeg bestilte fra Eb games i tønsberg, nr. 5 på listen. Jeg forhånds bestilte i sep. 2007, så jeg er garantert å få det på release. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 usikker på om dette her er fake eller ikke, men her er det i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå