Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?

Anbefalte innlegg

Klart vi vil ha spillet så fort som mulig :grin: Alt annet vil være katastrofe!!

dåkker e jo F*** rar e jo like greit å vente 1-3 daga ekstra åså spare man 250-300 kr å bestille f.eks fra VGP.. man daue ikke akkurat av å vente de dagan!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere andre som har bestilt fra gamezone, her er svaret jeg fikk:

Hei. Informasjonen vi har fått fra den norske distributøren er at de vil sende utspillet fra seg på fredag, slik at alle butikkene mottar dette mandag 28.april - hvorpå vi vil sende ut alt med a-post slik at de fleste i Norge vil motta dette 29.

De sier altså at de fleste vil motta dette på release, så jeg er optimistisk.

Lenke til kommentar

Hvorfor forhåndsbestiller dere fra nettet? Det er da mye sikrere å komme tidlig på dagen på tirsdag og hente det i butikken, da er man sikret å få det på dagen :D Gamzone har jo en liste som man skriver seg opp på. Og de skal visst holde nattåpent. Så selv om det er mange i kø den dagen så er de som står på lista garantert å få spillet! :D

Lenke til kommentar
Hvorfor forhåndsbestiller dere fra nettet? Det er da mye sikrere å komme tidlig på dagen på tirsdag og hente det i butikken, da er man sikret å få det på dagen :D Gamzone har jo en liste som man skriver seg opp på. Og de skal visst holde nattåpent. Så selv om det er mange i kø den dagen så er de som står på lista garantert å få spillet! :D

fordi det er mykje greiare å rusle nedi postkassen, spasere oppatt..."jump in" enn å stå i kø å presse på for å få tak i eit eksemplar..å kjøpe på nett er da like sikkert er man tidleg ute, eg snakker da ikkje for CDON, gamezone osv sidan eg ikkje tok risken og handle der,,vertfall ikkje CDON..! men AS har alltid levert på dagen..

Lenke til kommentar
Til dere andre som har bestilt fra gamezone, her er svaret jeg fikk:
Hei. Informasjonen vi har fått fra den norske distributøren er at de vil sende utspillet fra seg på fredag, slik at alle butikkene mottar dette mandag 28.april - hvorpå vi vil sende ut alt med a-post slik at de fleste i Norge vil motta dette 29.

De sier altså at de fleste vil motta dette på release, så jeg er optimistisk.

JAA :w00t: Beste nyheten så langt idag...

Lenke til kommentar

Fikk svar fra cdon:

Hej,

Tack för ditt mail.

Om du har förhandsbokat spelet kommer du att få det levererat på releasedagen. Vi reserverar oss dock för postens eventuella förseningar.

Med Vänlig Hälsning

Elin

Kundtjänst CDON.COM

-----Original Message-----

Sent: den 22 april 2008 22:47

To: SupportNO CDON.COM

Subject:

Hei, jeg har forhåndsbestilt GTA 4 hos dere, vet dere når dere får inn spillet? når dere sender det ut? Vil jeg får det på lanseringsdagen?

-Takk

Lenke til kommentar
Fikk svar fra cdon:

Hej,

Tack för ditt mail.

Om du har förhandsbokat spelet kommer du att få det levererat på releasedagen. Vi reserverar oss dock för postens eventuella förseningar.

Med Vänlig Hälsning

Elin

Kundtjänst CDON.COM

-----Original Message-----

Sent: den 22 april 2008 22:47

To: SupportNO CDON.COM

Subject:

Hei, jeg har forhåndsbestilt GTA 4 hos dere, vet dere når dere får inn spillet? når dere sender det ut? Vil jeg får det på lanseringsdagen?

-Takk

Flotters, sendte mail selv i stad. Da kan jeg mest sannsynlig forvente å motta dette på bursdagen min :D

Lenke til kommentar

Hmh, jeg står vel fortsatt som nr. 1 til å motta spillet hos min lokale forhandler, jeg bestilte det i mai ifjor :p Dog, jeg bestilte SE da, noe som butikken ikke får inn.

Hei --- og takk for din henvendelse!

Når det gjelder GTA IV, så har den en release den 29.April. Du vil få den i posten som planlagt dersom Posten går sin gang. Spill og filmer blir sendt direkte fra importøren og går ikke via oss. Derfor står statusen som sendt. Du vil som planlagt få spillet første dagen det er ute.

Håper du fikk svar på det du lurte på.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen

---

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Bra jeg tok turen til Platekompaniet her i Dramen og står som nr 4 på liste til å få spillet (liste over ps3 og 360)

Var 100% garantert spillet :)

Så det er listeføring? Gjør dette at det er førstemann til mølla prinsippet, eller er det bre å ta seg god tid og tusle ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...