Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da bestilte jeg fra komplett.no, en smule dyrt, men har misstanke om at det ikke er så mye å spare når de eksemplarene kommer inn uansett. Det stod også at de forventet å få inn på lager til lørdag. Har sett meg lei av å gå rundt å spørre i alle butikker hver eneste dag så fant ut at dette var den beste løsningen.

Lenke til kommentar
599 i butikken :(

Nei faen. Da har jeg jo ikke råd! Hva i helvete? Det var jo noen som sa til meg at det kosta 479,- i butikken og.

edit: Hadde nok allikevel, men var litt nervøs et øyeblikk.

Ringte nå Spaceworld for 45682933526. gang. De sier at de ble fortalt at de skulle få inn i dag, men får mest sannsynlig inn i morgen.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Kom hjem etter sydentur i går og hadde planer om å rolig plukke opp en kopi av GTA4 i Stavanger sentrum. Stilte sterkt, trodde jeg, siden jeg kunne ta til takke med både 360- og PS3 versjonen, da jeg har begge konsollene. Men absolutt alle var skraptomme, snakk om bortkastet bytur.

Nå har jeg bestilt på absoluttspill, det burde jeg gjort med en gang. Jeg la inn ordren i går og en time etterpå var spillet sendt. Fantastisk service!

Ble 360-versjonen om noen lurte.

EDIT: Butikken har 2 kopier igjen av 360-versjonen, ingen av PS3. Så løp å kjøp de som vil!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666

Spillet er ute for lenge siden nå! Men det er bare noen tussen folk i hele norge som har det. Veldig få gta iv spill som blir laget akkuratt nå i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...