Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gamezone får ikke inn spillet før mandag 28. april, så sender de det ut samme dag. Det kommer jo an på hvor i landet du bor, men tipper de fleste som har bestillt fra Gamezone må vente til onsdagen.

På elkjøp (nettsiden) skal de visst sende det ut tidligere, så de som har forhåndsbestillt nesten garantert får det innen tirsdag.

 

Gamezone får ikke spillet før 28 april? Kan du bekrefte dette på noen slags måte? Blir isåfall en soleklar avbestilling herifra da!

 

Edit: Leste hele tråden nå, og ser at dette er bekreftet fra Gamezone. Blir avbestilt pronte.

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Bor heldigvis kun 10 minutter unna Gamezone. Så burde få det på release :)

Hvor nærme Gamezone du bor, har da ikke noe å si. Det er jo Posten som frakter. Om Posten somler, så kan du være uheldig. MEN du får det helt sikkert til release ;)

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Skjønner godt at folk blir bekymra for å ikke få spillet på release. Vurderer selv å avbestille fra cdon og heller plukke det opp i butikken på morgenen siden jeg har fri den dagen.

 

Bestilte 7 filmer på tilbud hos cdon forrige uke, og fikk mail om at ordren var sendt på fredag, men pakken har enda ikke kommet, selvom jeg var på det lokale postkontoret idag å sjekket, så det tar tydligvis litt tid for meg som bor i Fredrikstad

Lenke til kommentar

Fant denne:

 

Hi there,

 

The good news is we are planning to send out your copy of GTA IV tomorrow, Wednesday 23rd April, to be with you first thing on Thursday 24th, so the wait is almost over.

 

Link: http://www.videogaming247.com/2008/04/22/g...efore-april-29/

 

 

Vil det si at vi kan få spillet før neste uke??

Endret av tom_bjk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...