Esperados Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har noen her fått mail fra Gamezone.no att dem har sendt spilletJeg har ikke fått noe mail fra dem enda Gå inn på kundeprofilen din på sida deres. Kan sjekke status på orderen der. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har dere fått denne meldingen på mail? Jeg har ikke mottatt noe slikt. Utrolig irriterende siden jeg sendte mail til Elkjop.no og spurte om jeg fikk det til release datoen og de garanterte at jeg hadde spillet til 29. april! FLAKS at jeg har bestillt den vanlige versjonen fra Gamezone i tillegg så får jeg garantert spillt det i morgen! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Svarte faen, mitt eksemplar er ikke motatt Lenke til kommentar
Smudingen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hurra Fikk mail fra platekompaniet på fredag om at spillet var sendt. Da jeg kom hjem i dag fant jeg GTA IV i postkassen! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har noen her fått mail fra Gamezone.no att dem har sendt spilletJeg har ikke fått noe mail fra dem enda Gå inn på kundeprofilen din på sida deres. Kan sjekke status på orderen der. Der har det stått sendt siden 26.04.08, håper det dukker opp imorgen!! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja. Kjære kunde, vi ønsker og informere deg om at din bestilling av GTA IV Special Edition vil bli sent fra oss i morgen - tirsdag 29. April. At varen ikke er blitt sent ut tidligere skyldes dessverre forsinkelse fra vår leverandør. Vi vet du venter i spenning på ditt produkt og vi gjør alt vi kan for å sende deg varen så raskt som overhode mulig, senest i løpet av tirsdag 29. April. Vi beklager ulempene dette medfører. Hilsen Elkjøp Interntett avd. Spurte om det gikk ann å sende den som Express og da fikk jeg dette i svar: Hei og takk for din henvendelse Vi har ikke noen mulighet til å sende dette med express da vi ikke opererer med express-post. Denne varen har release imorgen, og vil ikke bli sendt noen av våre kunder føre da. Beklager ulempene dette medfører deg, men det du kan gjøre er å møte opp i din lokale butikk imorgen og kjøpe spillet der, og sende tilbake den vi sender i posten. På denne måten vil du ha spillet på release dato. Eneste mulighet vi har for at du skal ha spillet imorgen. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Yess, da var spillet mitt sendt fra absoluttspill. Da får eg det i morra, med mindre posten plutselig skulle drite på draget. Har fått alle mine ordrer etter en dag der før så, satser på at det går bra. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tenker jeg kjøper det vanlige spillet i butikken i morra, for så å bytte/selge det spillet som kommer med i Special Edition. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hmmm. Sender Elkjøp spesialutgaven av spillet i morgen, dvs den 29., betyr det trolig at jeg ikke får spillet før fredag. Er jo helligdag på torsdag, og sist Elkjøp sendte meg en pakke brukte den 2 dager på å komme frem. Tålmodigheten min blir virkelig satt på prøve her i såfall. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Værste er vel at 30min før jeg fikk mailen om at Special Edition var forsinket, fikk jeg denne replyen fra elkjøp: Hei og takk for din henvendelse Spillet blir sendt fra vår underleverandør og de har ikke sporingsnummer på ordrene sine. Vi har derfor ikke noe sporingsnummer å gi deg. Men alle GTA IV spill som er bestilt, standard og special edition, har blitt sendt slik at de skal ankomme kundene i morgen på releasedato. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Som faktisk bekrefter at de har sendt spillet. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Værste er vel at 30min før jeg fikk mailen om at Special Edition var forsinket, fikk jeg denne replyen fra elkjøp: Hei og takk for din henvendelse Spillet blir sendt fra vår underleverandør og de har ikke sporingsnummer på ordrene sine. Vi har derfor ikke noe sporingsnummer å gi deg. Men alle GTA IV spill som er bestilt, standard og special edition, har blitt sendt slik at de skal ankomme kundene i morgen på releasedato. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Som faktisk bekrefter at de har sendt spillet. Hehe samma som meg var i kontakt med dem tidligere på dagen, der hvor dem mente at den var sendt fra underleverandøren Bonver som holder til i Sverige... Endret 28. april 2008 av adi_82 Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bonver? Jeg trodde det var KE Media som leverte Take2 produkter jeg? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bonver? Jeg trodde det var KE Media som leverte Take2 produkter jeg? Ke media har vel levert til Bonver som er hele elkjøps fellesleverandør? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Bonver? Jeg trodde det var KE Media som leverte Take2 produkter jeg? Ke media har vel levert til Bonver som er hele elkjøps fellesleverandør? Bonver har et felleslager for Elkjøp i Sverige hvor alt av DVD-filmer, spill osv blir distribuert til alle nordiske butikkene, tror jeg... Endret 28. april 2008 av adi_82 Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Og da var GTA IV i hus. Jeg som har norsk kåseri innlevering og norsk prøve imorgen.. FaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!! Bestilt fra platekompaniet, for de som er interessert. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jævla respekløse platekompaniet ass Grattis Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Så elkjøp sender også standardversjonen av spillet fra Sverige? Betyr det at vi får det noe senere? Jeg bestilte standardversjonen fra elkjøp på fredag, og jeg har ikke fått noen sendingsbekreftelse i hvert fall... Pleier elkjøp å sende ut det på e-post? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mitt eksemplar er sendt fra AS, tør vedde på at døgeniktene på Posten klarer å rote det til i morgen Lenke til kommentar
krillee Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg vurderer sterkt å dra innom elkjøp i morra og kjøpe et eksemplar der, siden det koster omtren 200 kr billigere enn på cdon... Spørsmålet er hvor dyrt det blir å sende tilbake eksemplaret til cdon (altså om det er samme pris som på frakten jeg betaler når jeg kjøper det) og om jeg i det hele tatt får kjøpt det i butikken grunnet at jeg er under 18. Siden dette er en stor utgivelse, tror jeg de vil være strenge på alderskrav Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Var på Elkjøp i dag, og der var det en reklameplakat med GTA IV hvor det stod " Husk å ta med legitimasjon" osv, tror de er ganske strenge på det i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå