Kenny Bones Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Står også "sendt" på min ordre fra gamezone. Håper virkelig jeg får det i dag da. Eller kanskje det bare betyr at det er pakket slik som noen nevnte tidligere her. Håper inderlig ikke det. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Må skuffe deg der, fordi det stemmer. Posten henter pakkene fra gamezone idag. Lenke til kommentar
alveq Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Platekompaniet har postet min kl 08.33, så da regner jeg med at den er i postkassa i morgen. Problemet er hvis den blir liggende på postterminalen i Trondheim et døgn som pakker i Trondheim ofte gjør... Jeg visste forresten ikke at det gikk an å forhåndsbestille i Platekompaniets butikker da jeg bestilte, bummer Endret 28. april 2008 av alveq Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Hvis posten fikk pakkene inn på omlastningsterminalen før klokken 10 idag, vil mange av dem som bor i byer med flyplasser med direkteruter til flyplassen ved omlastningsterminalen, kunne hente spillet på posten i ettermiddag/kveld, du vil uansett få pakken i postkassa (hvis du ikke har bestilt Special Edition -> det er for stort) i morgen. Jeg har sendt mange brev og små pakker mellom oslo og bergen, og som regel har man kunnet få tak i posten samme dag, sett at den ble levert omlastningsterminalen før klokken 10. Og seff gjelder dette kun A-Post. Hvis du setter spillet i konsollen idag, risikerer du at du ikke får delta i konkurranser på Rockstar Social Club. Endret 28. april 2008 av Eremal Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det galt av meg å glede meg til morgensdagens nerd-rage fra alle som ikke får spillet i posten på release? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Nei, det er veldig, veldig riktig. Haehhea. Her har vi venta 4år, men 24 timer fra eller til, da er det død eller liv. Endret 28. april 2008 av Eremal Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Oh yeah baby! Hei Joakim Bø Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Levert: 1 stk PLAYSTATION 3 - Grand Theft Auto IV, Pris 499,00 Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 529,00 Med vennlig hilsen Platekompaniet Fjernhandel [email protected] Fy søren nå var jeg heldig, forhåndsbestilte fredag sist uke Endret 28. april 2008 av Selvin Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har bestilt Limited Edition fra Lefdal som har fått bekreftelse på at den er sendt?? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er litt irritert over at KE Media er så tilbakeholden, eneste jeg får ut av dem er at "hvis alt går etter planen får du spillet på releasedagen". De kunne i det minste gi fra seg sporingsnr. Det tar tross allt fort en dag å få hentelappen i posten (jeg har bestilt special edition). Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fikk svar fra Elkjøp kundeservice. Alle dems ordre blir sendt fra underleverandøren dems Bonver(Holder til i Sverige) Mente at de burde være i Posten imorra, da det er sendt som brevpost Litt usikker på dette gjelder oss som har bestilt "LE" den kan umulig bli sendt som brevpost da dne veier litt, og dessuten så betalte jeg for postpakke når jeg bestilte, har etterlyst sporings nummer... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Plagsomt at spillet stod som sendt allerede lørdag på Gamezone, når de ikker sender noe før i dag. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Æsj, jeg som hadde et lite håp om at jeg skulle få GTA i postkassa i dag, da den ble sendt på fredag fra CDON Men men, får bare vente til i morgen jeg også da.. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser ikke ut som Lefdal sender ut før i morgen. Fikk mail fra kundesenteret deres nå. Hei og takk for din henvendelse Vi har ikke fått noen sporingsnr. på dette ordrenr siden dette blir ikke sendt før release datoen. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Bahram Kundesenter Synes alikevel det er litt rart at det evt. skulle være sporingsnummer på brevpost... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mitt eksemplar ble sendt på Lørdag så jeg håper at jeg har det i morgen, men får jeg det ikke før onsdag er det ikke akkurat verdens undergang Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 YEEEEESSSSSS!! Fikk spillet i dag. Holder å installerer nå. Gleder meg noe vanvittig Bestilte fra Platekompaniet. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Grattis! Da har ikke postbudet hos deg gjort jobben sin..hehe En bekjent jobber i posten, og de mottar spill/bøker osv en eller to dager før lansering, så har de ikke lov til å levere den ut før lanseringsdatoen (Det står på pakken som posten mottar fra leverandør) Men kan jo alltids skje en glipp. Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Står som klar for sending på AS faen, vil det si at de sender det idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 For noe drit. Hvor er rapporter postvesenet-knappen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva er så galt med å få spillet en dag tidligere? Er jo 50 ganger bedre moralsk, i forhold til å laste ned spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå