Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?

Anbefalte innlegg

Mazhar skrev:
Ok for meg det, hvis du betaler for resten av lappen min og skaffer meg hurtig-oppkjøring i løpet av et par timer. :-D

det var da som svingende, da snakker vi tog! hypp hypp, hiv deg på siste tog! skal heller få sove på sofaen mens jeg spiller :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Fenixen skrev:
  Mazhar skrev:
Ok for meg det, hvis du betaler for resten av lappen min og skaffer meg hurtig-oppkjøring i løpet av et par timer. :-D

det var da som svingende, da snakker vi tog! hypp hypp, hiv deg på siste tog! skal heller få sove på sofaen mens jeg spiller :p

Sorry - er allergisk mot, uhm, sete-trekkene på Signaturtogene. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Vel, ser du tilbake i denne posten så er det en som

faktisk jobber på gamezone som sa det da.

Men kan godt henne, rare ting skjer.

Men han sa hvertfall det for et par sider i denne posten, siden.

Lenke til kommentar

Jeg for min del er helt gal nå! Har tatt meg fri fra jobben på ubestemt tid for å spille spillet på både X360 og PS3..... Har venner litt spredd på konsoller så må ha online på begge :D

Bestilte fra Gamezone i Januar, så nå GLEDER JEG MEG TIL TIRSDAG!

Noen som vet hvordan man kan sove gjennom hele mandagen?

Lenke til kommentar
  Mazhar skrev:
  DeGrevio skrev:
Får Gamezone sendt ut spillet i morgen hvis jeg bestiller det i dag?

Noen som har peiling?

Hvis det er 360-versjonen du skal ha vil det gå ut i morgen. :)

Mvh,

Gamezone

Har forhåndsbestillt min ps3 kopi fra gamezone. Om de sender det ut mandag kan det vel fort bli onsdag før det ligger i postkassen min i tromsø? :hmm:

Lenke til kommentar
  Toman85 skrev:
Heldiggriser, ingen mail har jeg fått fra gamezone og absoluttspill :p

Gammal quoute men.... fikk mail absoluttspill.no....

Leste bare emnet, og det stod...

GTA IV sendes fra oss i dag men litt etterpå kom det: Feil i emne. GTA IV sendes fra oss på mandag.

2. mailen:

Sitat
Beklager feil i emnet på forrige mail. Bekrefter at spillet sendes på mandag og ikke i dag.

1. mailen:

Sitat
Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008.

Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere. Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut for den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2.

Lenke til kommentar
  Snerk skrev:
  Mazhar skrev:
  DeGrevio skrev:
Får Gamezone sendt ut spillet i morgen hvis jeg bestiller det i dag?

Noen som har peiling?

Hvis det er 360-versjonen du skal ha vil det gå ut i morgen. :)

Mvh,

Gamezone

Har forhåndsbestillt min ps3 kopi fra gamezone. Om de sender det ut mandag kan det vel fort bli onsdag før det ligger i postkassen min i tromsø? :hmm:

Ikke nødvendigvis. Så lenge du bor relativt nærme en flyplass/post-terminal så skal det ikke gå mer enn en dag.

Lenke til kommentar
  Mazhar skrev:
Ikke nødvendigvis. Så lenge du bor relativt nærme en flyplass/post-terminal så skal det ikke gå mer enn en dag.

Jeg bor ganske nært både flyplass og postterminal så vi får satse på at jeg tilbringer tirsdagen i liberty city.

Lenke til kommentar
  Snerk skrev:
  Mazhar skrev:

Jeg bor ganske nært både flyplass og postterminal så vi får satse på at jeg tilbringer tirsdagen i liberty city.

Da er sannsynligheten veldig stor for det ja. ;)

Lenke til kommentar

Blir vel ikke før 8/9 før spillet blir sendt (åpningstid). Posten henter, og den ankommer til Oslo mellom 12-16 kanskje? Så blir den sortert og kjørt ut til de forskjellige postkontorene.

Kl 08 dagen etter (tirsdag) er det vel sortering og utkjøring ved 11-12 tiden.

Tipper det blir sånn vel?

Lenke til kommentar
  Snerk skrev:
  Mazhar skrev:

Kanskje la butikker åpne først + at posten skal kjøre ut varer? Post spørsmålet ditt om noen timer så kanskje du får svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...