Fenixen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mazhar skrev: Ok for meg det, hvis du betaler for resten av lappen min og skaffer meg hurtig-oppkjøring i løpet av et par timer. :-D det var da som svingende, da snakker vi tog! hypp hypp, hiv deg på siste tog! skal heller få sove på sofaen mens jeg spiller Lenke til kommentar
Mazhar Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fenixen skrev: Mazhar skrev: Ok for meg det, hvis du betaler for resten av lappen min og skaffer meg hurtig-oppkjøring i løpet av et par timer. :-D det var da som svingende, da snakker vi tog! hypp hypp, hiv deg på siste tog! skal heller få sove på sofaen mens jeg spiller Sorry - er allergisk mot, uhm, sete-trekkene på Signaturtogene. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som har bestilt GTAIV SE fra Lefdal, som har hørt noe, kommer de til å sende imorra, sist jeg var i kontakt lovet de at vi har den til release.... Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Gamezone har visst sendt ut GTA til noen den 26. April. så de har det nok på mandagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 dessverre.. sendt betyr bare at det er pakket :/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Lindquist skrev: dessverre.. sendt betyr bare at det er pakket :/ Akkurat det varierer fra sted til sted. På CDon.com står det "varene pakkes", så "sendt". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vel, ser du tilbake i denne posten så er det en som faktisk jobber på gamezone som sa det da. Men kan godt henne, rare ting skjer. Men han sa hvertfall det for et par sider i denne posten, siden. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 grrr, kom med på andrepartiet fra gamezone... Så da må jeg vel se om det er nattåpent noen steder i nærområdet her da Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg for min del er helt gal nå! Har tatt meg fri fra jobben på ubestemt tid for å spille spillet på både X360 og PS3..... Har venner litt spredd på konsoller så må ha online på begge Bestilte fra Gamezone i Januar, så nå GLEDER JEG MEG TIL TIRSDAG! Noen som vet hvordan man kan sove gjennom hele mandagen? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mazhar skrev: DeGrevio skrev: Får Gamezone sendt ut spillet i morgen hvis jeg bestiller det i dag? Noen som har peiling? Hvis det er 360-versjonen du skal ha vil det gå ut i morgen. Mvh, Gamezone Har forhåndsbestillt min ps3 kopi fra gamezone. Om de sender det ut mandag kan det vel fort bli onsdag før det ligger i postkassen min i tromsø? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Toman85 skrev: Heldiggriser, ingen mail har jeg fått fra gamezone og absoluttspill Gammal quoute men.... fikk mail absoluttspill.no.... Leste bare emnet, og det stod... GTA IV sendes fra oss i dag men litt etterpå kom det: Feil i emne. GTA IV sendes fra oss på mandag. 2. mailen: Sitat Beklager feil i emnet på forrige mail. Bekrefter at spillet sendes på mandag og ikke i dag. 1. mailen: Sitat Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008. Ved normal levering skal spillet være framme på release. Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere. Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut for den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2. Lenke til kommentar
Mazhar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Snerk skrev: Mazhar skrev: DeGrevio skrev: Får Gamezone sendt ut spillet i morgen hvis jeg bestiller det i dag? Noen som har peiling? Hvis det er 360-versjonen du skal ha vil det gå ut i morgen. Mvh, Gamezone Har forhåndsbestillt min ps3 kopi fra gamezone. Om de sender det ut mandag kan det vel fort bli onsdag før det ligger i postkassen min i tromsø? Ikke nødvendigvis. Så lenge du bor relativt nærme en flyplass/post-terminal så skal det ikke gå mer enn en dag. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mazhar skrev: Ikke nødvendigvis. Så lenge du bor relativt nærme en flyplass/post-terminal så skal det ikke gå mer enn en dag. Jeg bor ganske nært både flyplass og postterminal så vi får satse på at jeg tilbringer tirsdagen i liberty city. Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ok nå er det Mandag , hvem har fått spillet ? Jeg får mitt i morgen! Lenke til kommentar
Mazhar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Snerk skrev: Mazhar skrev: Ikke nødvendigvis. Så lenge du bor relativt nærme en flyplass/post-terminal så skal det ikke gå mer enn en dag. Jeg bor ganske nært både flyplass og postterminal så vi får satse på at jeg tilbringer tirsdagen i liberty city. Da er sannsynligheten veldig stor for det ja. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Uff. vgp har enda ikke sendt spillet. Noen i stvgr området som vil ha besøk frem til jeg får det i hus? Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Blir vel ikke før 8/9 før spillet blir sendt (åpningstid). Posten henter, og den ankommer til Oslo mellom 12-16 kanskje? Så blir den sortert og kjørt ut til de forskjellige postkontorene. Kl 08 dagen etter (tirsdag) er det vel sortering og utkjøring ved 11-12 tiden. Tipper det blir sånn vel? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Snerk skrev: Mazhar skrev: Ikke nødvendigvis. Så lenge du bor relativt nærme en flyplass/post-terminal så skal det ikke gå mer enn en dag. Jeg bor ganske nært både flyplass og postterminal så vi får satse på at jeg tilbringer tirsdagen i liberty city. Kanskje la butikker åpne først + at posten skal kjøre ut varer? Post spørsmålet ditt om noen timer så kanskje du får svar Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 SpillFyr123 skrev: Ok nå er det Mandag , hvem har fått spillet ? Jeg får mitt i morgen! Jeg får mitt om 15 timer og 48 minutter Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har bestilt fra cdon.com og der står det "levert" på ordrestatus. Kan jeg da forvente å få spillet allerede i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå