Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?

Anbefalte innlegg

Æsj, jeg som hadde et lite håp om at jeg skulle få GTA i postkassa i dag, da den ble sendt på fredag fra CDON :p Men men, får bare vente til i morgen jeg også da..

Bestillte også fra CDON ikke noe i postkassa i dag =(((((((((((((((((((((((

Im gonna bomb ze post office you little post fuckers.......

Endret av zokamoka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke ut som Lefdal sender ut før i morgen. Fikk mail fra kundesenteret deres nå.

Hei og takk for din henvendelse

Vi har ikke fått noen sporingsnr. på dette ordrenr siden dette blir ikke sendt før release datoen.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen

Bahram

Kundesenter

Synes alikevel det er litt rart at det evt. skulle være sporingsnummer på brevpost...

Jeg fikk i svar fra dem at spillet sendes fra dems undereverandør Bonver, for de som har bestilt vanlig versjon så kommer dette som brevpost(Skal eller har blitt sendt idag)

Og de av oss som har bestilt Limited Edition så kommer det som postpakke, da for man sporingsnummer. Skulle sjekke dette opp og komme tilbake til meg med et evt sporingsnummer.

Lenke til kommentar

Det å ikke få spillet en dag før release er ikke grunn til å klage. Det skjer bare med noen få virker det som, og når det er et release av denne størrelsen, passer vel alle de som sender ut spillene at ingen får spillet før, eller etter.

Sjekket postkassa nå, og det lå det ikke noe spill. Regnet jo med det, men er litt skuffa likevel.

Lenke til kommentar
Jeg fikk i svar fra dem at spillet sendes fra dems undereverandør Bonver, for de som har bestilt vanlig versjon så kommer dette som brevpost(Skal eller har blitt sendt idag)

Og de av oss som har bestilt Limited Edition så kommer det som postpakke, da for man sporingsnummer. Skulle sjekke dette opp og komme tilbake til meg med et evt sporingsnummer.

Hmm jeg bestilte fra elkjøp og de sender via leverandøren de og

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Ser ikke ut som Lefdal sender ut før i morgen. Fikk mail fra kundesenteret deres nå.

Vi har ikke fått noen sporingsnr. på dette ordrenr siden dette blir ikke sendt før release datoen.

Med vennlig hilsen

Bahram

Kundesenter

Synes alikevel det er litt rart at det evt. skulle være sporingsnummer på brevpost...

Et elendig svar fra en som er nødt til å være fersk på kundesenteret tror jeg dessverre.

GTA sendes ut før releasedato. Og det er ikke sporingsnummer på brevpost. De aller fleste vil få spillet i morgen :).

Lenke til kommentar

Med vennlig hilsen

Bahram

Kundesenter

Et elendig svar fra en som er nødt til å være fersk på kundesenteret tror jeg dessverre.

GTA sendes ut før releasedato. Og det er ikke sporingsnummer på brevpost. De aller fleste vil få spillet i morgen :).

Alastor:

Hva med de som har bestilt Limited Edition, sendes den også som brevpost?

Mener å huske når jeg la inn ordren at det kom opp kun et valg og det var postpakke(pakke på postkontor)

Lenke til kommentar

Spillet blir sendt fra vår underleverandør og de har ikke sporingsnummer på ordrene sine. Vi har derfor ikke noe sporingsnummer å gi deg. Men alle GTA IV spill som er bestilt, standard og special edition, har blitt sendt slik at de skal ankomme kundene i morgen på releasedato.

Med vennlig hilsen

*snipp*

Elkjøp Kundesenter

www.elkjop.no

815 32 000

Problemet mitt er vel i hovedsak at dersom postkontoret ikke har pakken innen 10 i morgen tidlig, får ikke jeg noen hentelapp. Og ekspeditørene på postkontoret her er så inkompetent at de ikke kan gi meg noen pakke uten hentelapp eller sporingsnr.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Limited Edition som blir sendt som pakke, dvs sporingsnummer, men det betyr også at om det blir sendt i dag , er det ytterst få som får det i morgen

Er du heldig ligger det på postkontoret før det stenger vist du sjekker sporing på posten.no

vanlig editon blir sendt som brev, og da skal minst 87% av den dukkke opp i morgen ifølge posten sine krav

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Limited Edition som blir sendt som pakke, dvs sporingsnummer, men det betyr også at om det blir sendt i dag , er det ytterst få som får det i morgen

Er du heldig ligger det på postkontoret før det stenger vist du sjekker sporing på posten.no

vanlig editon blir sendt som brev, og da skal minst 87% av den dukkke opp i morgen ifølge posten sine krav

Jeg har bestilt Limited Edition,bare jeg for et sporinsnummer å forholde

meg til så er jeg fornøyd...

Venter fortsatt på å få sporingsnummer.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt Limited Edition,bare jeg for et sporinsnummer å forholde

meg til så er jeg fornøyd...

Venter fortsatt på å få sporingsnummer.

Du bare ikke sporingsnummer på vanlig brevpost. Bare brevpost som er sendt rekommandert, såvidt jeg vet.

Når ting blir sendt som pakke skal det ta mye lengre tid, i hvertfall når det er snakk om avstander.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Ja er klar over at man ikke for sporing på brevpost.

Men nå snakket jeg om Limited Edition, som kanskje veier litt mer til å kunne bli sendt som brevpost, under bestilling så var kun postpakke det eneste valget. Og postpake for man sporingsnummer på.

Lenke til kommentar

WTF...

Fikk denne mailen nå.....

Kjære kunde, vi ønsker og informere deg om at din bestilling av GTA IV Special Edition vil bli sent fra oss i morgen - tirsdag 29. April. At varen

ikke er blitt sent ut tidligere skyldes dessverre forsinkelse fra vår leverandør. Vi vet du venter i spenning på ditt produkt og vi gjør alt vi kan for

å sende deg varen så raskt som overhode mulig, senest i løpet av tirsdag 29. April.

Vi beklager ulempene dette medfører.

Hilsen Lefdal Interntett avd. eller

Lenke til kommentar

Ja.

Kjære kunde, vi ønsker og informere deg om at din bestilling av GTA IV Special Edition vil bli sent fra oss i morgen - tirsdag 29. April. At varen

ikke er blitt sent ut tidligere skyldes dessverre forsinkelse fra vår leverandør. Vi vet du venter i spenning på ditt produkt og vi gjør alt vi kan for

å sende deg varen så raskt som overhode mulig, senest i løpet av tirsdag 29. April.

Vi beklager ulempene dette medfører.

Hilsen Elkjøp Interntett avd.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar feil så gjelder dette kanskje kun for oss som har bestilt Special Edition. Ellers hørtes det veldig rart ut, om det er en forsinkelse så burde vel ikke butikkene heller ha hatt vanlig versjon til salgs imorra....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...