Dec Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Noen av de som har forhåndsbestilt fra norske nettbutikker som har fått bekreftet at spillet sendes før helga? Altså på torsdag eller fredag. Hadde passet så utrolig bra å få det hjemme i postkassen på mandag (gjelder bare meg sikkert... ) Har selv forhåndsbestilt fra Gamezone, spent på om de får til å sende før helga. Endret 22. april 2008 av Dec Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Gamezone får ikke inn spillet før mandag 28. april, så sender de det ut samme dag. Det kommer jo an på hvor i landet du bor, men tipper de fleste som har bestillt fra Gamezone må vente til onsdagen. På elkjøp (nettsiden) skal de visst sende det ut tidligere, så de som har forhåndsbestillt nesten garantert får det innen tirsdag. Endret 22. april 2008 av nitraM_8 Lenke til kommentar
MovieMarius Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sendte mail til www.absoluttspill.no nå Får se hva svaret blir ;D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 skriv svaret her da, har bestil hos dem selv Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sendte mail til www.absoluttspill.no nå Får se hva svaret blir ;D Sendet mail for noen dager siden selv: Absolutt Spill to xxxxx show details Apr 14 (8 days ago) Reply Hei xxxxx Foreløpig har vi kun avtale med Posten. Men vi forventer å levere på releasedatoen. Vi har nå kun X360 versjonen igjen av det som forventes på release. PS3 versjonen er utsolgt av de vi venter på første levering. Med vennlig hilsen xxxx xxxx AbsoluttSpill.no -----Opprinnelig melding----- Fra: xxx xxx Sendt: 14. april 2008 23:09 Til: [email protected] Emne: Absolutt Spill: GTA4 og levering Dette er en tilbakemelding fra xxx xxxx Hei, Hvis jeg bestiller GTA 4 hos dere, når vil dere sende det ut til posten? Er det i så fall mulig å velge levering med DHL eller andre for levering samme dag som dere sender ut for postlevering? Hilsen xxx xxxx Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tipper det blir sendt på Mandag fra AS. Er vi heldige sender de det på Fredag, men det skjer ikke. Tirsdag er nok dagen de fleste sitter benket foran skjermen:) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 viss AS sender ut på mandag, og det ikkje komemr på tirsdag så kommer eg til og kjøpe det i en butikk viss eg finner det. kan eg da sendte spillet tilbake til AS når det kommer på onsdag og få pengene igjenn? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Du har jo 14 dagers angrefrist ved kjøp fra AS, så skal ikke være noe problem...... Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som vet om en e-post adresse jeg kan bruke for å sende mail til cdon.com? Eneste jeg finner på siden deres er masse dritt om forskjellige kategorier jeg kan velge om hva eksakt henvdendelsen gjelder, men ingen av de forbanna kategoriene passer til min henvdendelse... Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva gjelder henvendelsen da? Ordrestatus dekker jo det meste dersom du har bestilt en vare fra dem Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tenkte rett og slett å spørre om når de forventer å få GTA på lager, og når de eventuelt regner med å sende ordrene Men fant ingen adresse hvor jeg kunne sende et direkte spørsmål.. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Noen som vet om en e-post adresse jeg kan bruke for å sende mail til cdon.com? Eneste jeg finner på siden deres er masse dritt om forskjellige kategorier jeg kan velge om hva eksakt henvdendelsen gjelder, men ingen av de forbanna kategoriene passer til min henvdendelse... [email protected] Jeg skjønner meg ikke på "min side" hos Elkjøp forresten, der står status som sendt (limited edition), men ikke noe sporingsnummer, sendte en mail til elkjøp, og fikk som svar at det ville blir sendt ett par dager før release. Hvorfor står den som sendt da? Status: Sendt Vare Status Sporingsnummer Pr vare Antall Total Playstation 3 Grand Theft Auto IV Special Edition Estimert pakkningsdato 15.04.2008 899,- Endret 22. april 2008 av AtleP Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gamezone får ikke inn spillet før mandag 28. april, så sender de det ut samme dag. Det kommer jo an på hvor i landet du bor, men tipper de fleste som har bestillt fra Gamezone må vente til onsdagen. På elkjøp (nettsiden) skal de visst sende det ut tidligere, så de som har forhåndsbestillt nesten garantert får det innen tirsdag. Link til det utsagnet om Gamezone plix. Skal faen ikke vente 1 dag ekstra Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Link til det utsagnet om Gamezone plix. Skal faen ikke vente 1 dag ekstra Fikk denne mailen fra Gamezone: "Hei. Det blir veldig knapt om tid med utsendelsen av GTA IV da vi ikke får det på lager før den 28. April grunnet at Rockstar ikke vil at -noen- utsalgssteder skal ha det før. Så om du får det 29. April tør jeg rett og slett ikke si. Det avhenger litt av hvor du bor i landet og om postgangen er normal. Med vennlig hilsen / Kind regards - Gamezone AS + 47 38 17 83 13" Er jo ikke sikkert det tar en dag ekstra da, men sansynligheten er vel stor for det om man bor et stykke unna Kristiansand. Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det blir vel sendt som A-post? Da skal det vel ta maks 1 dag til de fleste steder i landet? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Unna kristiandsand??? Bor jo i nord norge!!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeij om jeg må vente 4-5 dager på den pokkers pakken... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jeg bor 1 time fra Stavanger så jeg får det nok på tirsdagen Bestilte PS3 versjonen på gamezone og 360 versjonen hos absoluttspill.no Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bor heldigvis kun 10 minutter unna Gamezone. Så burde få det på release Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skal ikke spille noe rolle om man bor i Oslo eller Tromsø. Med mindre man bor på bygda, får man pakker ganske kjapt. Posten kjører/flyr post til alle storbyer i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå