Vegard_Haug Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det sjette spillet i skrekkserien har blitt omdøpt Silent Hill: Homecoming, og slippes i Europa til høsten. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gleder meg til å få et nytt Silent Hill å spille, men er veldig skeptisk til det nye kampsystemet. Tror det kan bli for mye fokus på action og slossing, og for lite mindfuck. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er stor fan av Silent Hill, men firern var litt skuffende siden dem fokuserte alt for mye på action. Det jeg liker med Silent Hill er å bli skremt mens jeg utforsker bygninger og løser gåter for å komme videre i uhyggelig omgivelser. Det er vansklig å beskrive den følesen jeg får når jeg utforsker sykehuset i Silent Hill 2 på storskjermen, med full surround, i et bekmørkt rom, helt alene. Den fantastiske lyden Akira Yamaoka serverer og de forstyrrende lydene vi hører i tillegg til en engasjerende historie og bra grafikk topper spillet langt opp på listen min. Jeg skal ærlig inrømme at jeg tar småpauser i ny og ne for å roe ned nervene Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg gleder meg til puppemonstrene. Lenke til kommentar
anqupus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gameplay Silent Hill 2 er nok det skumleste spillet jeg har spilt, gleder meg. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Dette skal absolutt kjøpes inn! Grøsser bare ved å tenke på Silent Hill2 Edit: Se på gameplay linken til angupus! Endret 22. april 2008 av Pyrellus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg