Gå til innhold

Pc til konfirmant, ikke heftig gaming! Bra nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338081

 

heller denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338084

 

 

bare 225kr i forskjell

 

Problemet er bare at 200 her og 200 der, fort blir en del mer enn det opprinnelige budsjettet på 4.000 som var utgangspunktet.

Da er det bedre å gå ned 200 på noe slik at jeg kommer nærmere budsjett igjen.

 

Handlelisten jeg nå har inne, med de oppdateringene som er blitt foreslått ang skjermkort og DVD brenner gir meg en pris på 5.700 kroner. Så kommer 39 kroner i "frakt" når jeg henter varene selv.

 

Som nevnt er jeg allerede 1700 kroner over budsjett. Setter pris på forslag ang produkter som kan hjelpe meg komme nedover igjen, og ikke oppover.

Lenke til kommentar

Hvis hundrelappene teller, ville jeg helt klart ha valgt anderledes på skjerm, kabinett og dvd-brenner.

 

Her er et oppsett med med bedre CPU og ca 1000,- billigere hos Amentio. Vet jo ikke hvor god tid du har, er en del av det jeg har satt opp som har noe leveringstid

 

Prisguide

Endret av soul
Lenke til kommentar
Hvis hundrelappene teller, ville jeg helt klart ha valgt anderledes på skjerm, kabinett og dvd-brenner.

 

Her er et oppsett med med bedre CPU og ca 1000,- billigere hos Amentio. Vet jo ikke hvor god tid du har, er en del av det jeg har satt opp som har noe leveringstid

 

Prisguide

Det var jo et greit oppsett, men han må ha pcen ferdig i løpet av neste uke, før helgen (ikke nå til helgen, men neste).

 

Han som skal ha den får bare velge mellom det oppsettet jeg har laget eller å kjøpe den brukte pcen for 4.000. Før jeg vet spesifikasjonene på den brukte, kan jeg ikke si om det er et godt kjøp eller ikke. Alt han viste var ny prisen (19.000), at den var ca 2 år, og at det fulgte med en 19" skjerm (mest sannsynlig LCD)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...