Gå til innhold

Oblivion tillegspakkeer. Hvilke er noe og ha og hvem er bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knights of the Nine definitivt, mye tilleg for lav pris.

 

Hvis du skal kjøpe så mange av de som du kan, så styr unna "Horse Armor" siden det er 400 points for rustning til hesten(e) dine som ikke gjør noe som helst annet enn forandring på utseende.

"Spell Tomes" er vel en ting som man kan vurdere om man skal styre unna eller ei. Den er forholdsvis billig, men den legger bare til noen bøker i lootlistene som legger til spells du ofte kan få tak i hos spell trainere. Det er noen unike spells der som for eksempel "Summon Bear" og noen andre kraftige spells (men har en negativ side som ofte involverer sun damage)

Lenke til kommentar

Bare Shivering Isles legger til achievements av alle tillegspakkene tilgjengelig for Oblivion for øyeblikket, tviler på at det blir lagt til flere siden etter det jeg forstår, så er 1250 gamerscore alt som utviklere kan putte i spillene sine (begrenset av Microsoft methinks), hvorav 250 av disse er fra tillegspakker.

Lenke til kommentar

Har du kjøpt Shivering Isles sier du? Da har du kjøpt det som i mine øyne i det hele tatt er verdt penger av de mulige nedlastbare tillegspakkene. Kanskje med unntak i Knights of The Nine.

 

Resten er så små at det å i det hele tatt måtte bruke 2,50 på dem er hårreisende.

Men om du først skal kjøpe deg Knigths of the Nine kan du likesågodt kjøpe alle de andre små også, så får du den fullendte og komplette opplevelsen.

 

Det var det jeg gjorde på PC (kjørte alle tillegspakkene), og gud hvor herlig det var.

Lenke til kommentar
Jeg vetta faen jeg, plutselig kan jeg være fanget inni mellom veggene i bymuren. umulig og komme seg ut. må regelrett loade.

Hehe har vært borti det samme jeg også, har spesielt satt meg fast mellom en bråtå med steiner noen ganger... :p e jævlig å må loade opp igjen når man ikke har savet på en god stund...mange ganger jeg har blitt "reddet" ved å loade autosave ja :p

Lenke til kommentar

Hehe har vært borti det samme jeg også, har spesielt satt meg fast mellom en bråtå med steiner noen ganger... :p e jævlig å må loade opp igjen når man ikke har savet på en god stund...mange ganger jeg har blitt "reddet" ved å loade autosave ja :p

 

 

I mange tilfeller så kan man redde seg selv ved å bruke quick travel eller en spell som caster paralyze på seg selv for å falle ut av steinene som blokkerer. Er ikke alle gangene paralyzen funker eller at det er hostiles nearby, og da kan vel autosaven være kjekk å ha.

Lenke til kommentar
Har børstet støvet av oblivion igjen og fått helt dilla!!! Men nå er jeg ferdig med ganske mye så jeg må begynne å kjøpe tillegspakker. Hvilke av disse er noe og ha? Hva inneholder dem? Får mann achievments poeng til gamertagen også videre? Har til nå kun kjøpt Shivering Isles.

 

Shivering Isle er Viktig og ha, etter min mening....

 

Mer av det som er bra til et spill som er genialt, men skulle ikke denne ligge et annet sted?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...