AllanPallan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så en morsom detalj oppe til høyre i bildet. George W. Bush står med en kikkert og sannsynligvis leter etter noe(n). Bak ryggen hans står Osama Bin Laden og glaner på ham. Lenke til kommentar
Gregzter Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er en del dype meninger i det bilde om du spør meg. ta foreksempel bare de asiatiske mennene på muren, som står og ser ut over dette landskapet av historiens store forbilder i vesten(mer eller mindre). og hvordan de på en måte viser med muren, og med de "tenkende og skeptiske blikkene" at de kanskje ikke er helt enig i at dette er ikoner for et bra samfunn. eller noe i den dure. . Bra vist hvordan tv har ført frykten for atomkrig/terror/osv inn i hver enkel husstand (slik jeg tolker det). Noen som ser andre meninger, ut over at det er store personligheter og de små på rekke ut i mørket? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Selvfølgelig er det kunst. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dette er definitivt kunst, og personlig likte jeg det veldig godt. Hvem er egentlig maleren? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har postet tidligere i posten, en comment tok fra et annet forum "Who is author (painter)? Posted by xxx at 20.12.07 @ 23:47 Nobody knows it - till today ... Maybe the mystery will be solved one day ... Posted by yyyy at 21.12.07 @ 01:56 " Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, dersom men bruker den løse definisjonen - at alt som er menneskapt er kunst - så er bildet kunst. Men jeg tror de aller fleste kunstkritikere vil etter et kjapt blikk klassifisere bildet som kitsch, altså dårlig kunst. Populærkulturelle ikoner og overdrevent med populærkulturelle referanser blir sett ned på i seriøst kunst. Bildet har heller ikke noe budskap, som jeg kan se. På det tekniske planet legger jeg merke til at lyssettingen i bildet virker veldig amatørmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå