Bendorama Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vet ikke om dette passer under katogorien her, men dette bilde var bare konge! Jeg og en kamerat har sittet 20 min å sett og tenket høy med dette! Vil dere kalle det kunst? jeg kaller det et mesterverk! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ganske tøft! Vil si dette er kunst, ja. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Utrolig tøft =) Mange kjent folk der ja :=) Ser ikke hvorfor det ikke skal være kunst? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Ahh, vet ikke jeg, følte bare måtte gjøre noe ut av det, en bare å fortelle hvor tøft bilde var;). Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvorvidt det er kunst kommer ann på hvordan man definerer kunst, og da kommer det også ann på hvem som har laget det og hvorfor. Så det hadde vært fint med et navn, ikke bare bildet. Men om det er kunst er irrelevant så lenge du liker det, og får noe ut av det. Hvis du får noe ut av det er det en kunstnerisk opplevelse, enn om andre definerer det som kunst eller kitsch. Om det er for mesterverk å regne så må det være være noe i konseptet og i sammenstillingen av de moderne celebritetene med situasjoner fra kunsthistorien, for rent teknisk er det mest imponerende tålmodigheten man må ha for å male såpass mange middelmådige figurer. Det er noe ekkelt ved bildet, i blandingen mellom smøreriteknikken brukt og den totale mangel av enhetlige lyskilder, som jeg tror og håper er tiltenkt av kunstneren. Hvis de ikke er tiltenkt er det bare dårlig håndverk som gjør det ekkelt. Uansett, hva heter bildet, og hvem har laget det? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Who is author (painter)? Posted by xxx at 20.12.07 @ 23:47 Nobody knows it - till today ... Maybe the mystery will be solved one day ... Posted by yyyy at 21.12.07 @ 01:56 Lenke til kommentar
Adictas Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Likte det godt, første jeg så var Stalin.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Når vi er inne på det, fins det noen definisjon på ordet "kunst", egentlig? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Likte det godt, første jeg så var Stalin.. første jeg så var bruce lee Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Tøft! Noen som gidder å lime på navnet på alle personene? Hvor er Chuck Norris? Så Pele først. Endret 25. juli 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Første jeg så var Bill Clinton... Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Når vi er inne på det, fins det noen definisjon på ordet "kunst", egentlig? Det som derfinerer seg selv som kunst, er kunst Syntes det var en grei definisjon, men Wikipedia har val også noe å by på. Artig bilde forresten! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ingen dum definisjon, stiller meg bak den. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Chuck Norris må ha malt dette bildet siden han ikke er med. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Absolutt. Første jeg så var Einstein. ...<3Einstein...<3 Endret 28. juli 2008 av Dark Fire Lenke til kommentar
My War Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Når vi er inne på det, fins det noen definisjon på ordet "kunst", egentlig? Må virkelig si det ikke gjør det. En mann lot en hund sulte i hjel. Det han sa senere var at det var ikke dyretortur, men det var kunst. Kunst har blitt et kjellsord for idioti. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Når vi er inne på det, fins det noen definisjon på ordet "kunst", egentlig? Kunst, in my opinion, er et visuelt utrykk av følelser eller budskap, som blir lagret mere matrielt enn bare inne i vårt eget hode, eller i en episode med noen få folk som tilskuere. Dvs: om du er sint og slår hull i veggen, er det kunst så lenge du føler det viser noe (det gjør jo det; det viser sinne og frustrasjon) eller budskap (der sliter du vel litt). Desto mer abstrakt, unikt og noen ganger komplekst budskap og utrykk, desto mer populært blir det vanligvis, eller mere considered as "kunst". Wikipedia. Lenke til kommentar
lillesky Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Artig med bilder man kan se lenge på uten å bli lei! Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Absolutt.Første jeg så var Einstein. ...<3Einstein...<3 samma her, eneste jeg kjente igjen A faktisk, og en amerikansk president jeg ikke kjente igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå