rondespiret Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er dette seriøst? http://www.dct-net.co.jp/special/usb_hot.html Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hmm, siden eg ikkje er så god i japansk, kan eg nok ikkje sei nokke, men kva var det? var det ein kaffi varmer som gikk på usb? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det der så fake ut. Sikker noen som leker seg. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hehe spør sir hartge hva som står der, vet ikke om han kan japansk, men han ser sånn ut så spør... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hehe spør sir hartge hva som står der, vet ikke om han kan japansk, men han ser sånn ut så spør...Tar eg ikke feil så er han blitt adoptert fra korea. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 det en er liten vannkokker FFS ... den holder bare kaffen varm .. skjønner dere ingenting eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 FFS! er det nok strøm i usb'n da?`FFS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Så ekte som du vil ha det. Den kan du kjøpe i Japan sammen med mye annet kos som du kan koble til USB(USB tannbørste,USB Lampe,USB Vifter,USB VarmeTeppe, USB Termostat etc etc) Vann og data? Aldri noe annet enn vannkjøing Lenke til kommentar
ander Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Noen skulle tatt og importert den greia til Norge, kan sikkert tjene litt penger på det... Jeg vil ihvertfall ha en sånn Lenke til kommentar
ander Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 http://www.funny-funny-pictures.com/inventions/ Flere gode, asiatiske produkter... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er dette seriøst? ja, den er beregnet til å holde varmen i kaffen/teen din :wink: ved hjelp av strømmen fra USB porten selvsagt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 USB gir bare 2,5W så det er jo ikke all verden. Dessuten er vel den koppen laget av isopor eller tilsvarende, og sammenlignet med en vanlig uisolert kopp. Jeg tipper at det er liten forskjell på om man har koblet i USB-kontakten eller ikke. Kaffen vil uansett holde seg varm mye lenge i et isopor-krus enn i et uisolert krus. Da jeg så dette for noen dager siden satt jeg på jobb. Jeg satt på kaffen og forventer at kaffen er lunken etter 15 minutter i koppen min. Denne gangen tapet jeg fast en bunke servietter som isolasjon. Kaffen holdt seg varm ca 3 ganger så lenge som normalt. Et varmeelement på 2,5W er veldig lite og ville neppe gjort særlig merkbart utslag. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 KaffeduppedittMen den mest populære duppeditten for deg som vil ha data som livsstil blir kanskje USB-termokoppen til selskapet "Dreams come true". USB-porten klarer riktignok ikke å holde koken helt oppe, men produsenten lover at kaffen vil holde minst 45 grader selv etter en time. Koppen tar 3,5 dl - men det er ikke kjent hvor mye strøm som går med i prosessen. resten av artiklen er her Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Japp... stemmer at usb kun kan levere 0.5A*5V = 2.5watt... Helt ubrukelig til oppvarmingsformål som simen sier! Er nok heller koppens isolasjon som gjør susen ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå