Noty Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 hjelp har vannkjøling + 156w peltier element amd 1400@1400 leufken peltier element 156w 2 120 mm enermax vifter på zwiftech radiator eheim 1048 pumpe inovateck tank zwiftech MCW462BTEC kjøler cpu temp på 49 grader ?? hva er feil?? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Har du testet at peltier elementet fungerer riktig? Du har vel satt en masse silikon oppe på temperatur sensoren så den er vel ikke helt i storform, du kan jo bruke et externt termometer for helt nøyaktig avlesning. Har du voltmoddet og overklokket noe sinnsykt? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Ville prøvd å bare kjøre vannkjølings blokken uten peltier element, er peltier elementet for svakt så blir det jo bare mere varme å transporter bort for vannet. Skal selv avkjøle en xp som ligger på posten med samme elementet som du har... Du kjører peltier på 12V? svart og gul kabel! Lenke til kommentar
Noty Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 ikke voltmodda eller noe .... nettop fått den i gang svart og gul ja elementet skulle senke tempen med ca 36 grader etter en tabell jeg fikk fra noen andre brukte ikke silikon men vaselin :smile: gikk ikke å kjøre vannblokka alene pga den manglet spor til cpu (utfresingen) derfor kjørte jeg elementet med en gang.. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 kjører alt på 340 w psu har det noe å si kansje? får 11.916 v i asus probe før så hadde jeg 12.2v?? Lenke til kommentar
Noty Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Har klokket ned til 1050 :sad: cpu temp 40 grader :sad: lurer på om det psu som er for liten den leverer 15 amp mens en guide jeg leste skrev at 156w peltier krevde 16.1 amp noen synspunkt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå