Mafo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 DNB Nor og Telenor begynner allerede før sommeren å teste ut en ny løsning for betaling med mobilbetaling. Les mer Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 "Å betale med mobilen, som likevel er med overalt, er en enkel måte å slippe å drasse med seg lommeboken, sier Sjursen til Amobil." Huff, å ha med seg lommeboka blir jo en skjebne verre enn døden. Og hva om dette systemet svikter og man ikke har med seg lommeboka, skal man stå der som en idiot? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dette gjør vel det enklere enn noen gang å rappe kortinformasjon++. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Så positive dere er da?? Jeg gleder meg. Skulle vært noe som virkelig erstattet alle de kortene mann har i lommeboken. Er jo ikke bare minibankkortet der. Bensinkort, trumfkort, kredittkort, førerkort, bevis av diverse slag etc..... Fort dere!! Endret 22. april 2008 av aanseth Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er vel i første omgang snakk om såkallte småpengekort vil jeg tro. Noe litt som den der nøkkelringen de har i USA som er litt genial. Jeg ønsker slike løsninger velkommen med åpne armer. Blir så lei av sånne "i-værste-fall" utspill. -C- Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) grunnen til at slikt har tatt av i asia er vel at det er mer vanlig å kjøpe mobilen fra operatøren den det er her til lands. problemet med NFC er at det må bygges inn i elektronikken i telefonen for å virkelig kunne brukes. noen som gidder å kjøpe en to generasjoner gammel nokia bare for å bruke dette når plastkortet funker like bra som alltid? og om dem virkelig vil ha oss til å bruke dette heller den lommeboka så bør dem jaggu meg ordne opp i gebyrskogen... ja jeg veit visse banker ikke tar gebyr på kort, men jeg tør banne på at dnb ikke er en av dem... Endret 22. april 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg