Vegard_Haug Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Velkommen til din nye jobb. Se videoen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dette blir neppe en stor konkurrent til GTA 4 eller Mafia 2. Så faktisk veldig, veldig dårlig ut. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dette så jo direkte røti ut. Dette blir skrot iforhold til GTA 4. tror neppe mange kjøper dette. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror faktisk dette blir ganske så bra. Likte enern godt jeg, så 2ern blir nok handlet inn. Lenke til kommentar
9nja Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Imponerende dårlig trailer. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Dette så virkelig dårlig ut. Så dårlig at eneste grunn til at jeg ikke tror det er fake er at det ligger ute på gamer.no Hva tenkte de på da de lagde denne? Endret 22. april 2008 av ReSSaA Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 traileren var komisk den da. tror neppe jeg kommer til å kjøpe dette, men vurderer 1ern nå, så den lå i clasic versjonen på komplett til 99,- vi får se, kanskje det blir genialt. men GTA 4 først og fremst. 7 dager igjen Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Likte enern og vurderer å kjøpe inn toern om økonomien tillater det Traileren var ikke så ille egentlig, en rask og grei måte for å få et innblikk i hva som kan vente deg i spillet når det kommer ut. Ingen vits å grave dette ned i gjørma bare pga dere liker GTA vetdu Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Likte enern og vurderer å kjøpe inn toern om økonomien tillater det Traileren var ikke så ille egentlig, en rask og grei måte for å få et innblikk i hva som kan vente deg i spillet når det kommer ut. Ingen vits å grave dette ned i gjørma bare pga dere liker GTA vetdu Skal ikke legge skjul på at jeg fort sammenliknet spillet med GTA 4 trailerne, men noe annet kan da vel ikke utgiveren vente? Ser ut til at de satser på ren action og morro, men det hele så veldig utdatert ut. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Så jo helt forferdelig ut, er det der next gen sier jeg bare? ikke det at 1ern var nydelig men. tror ikke dette har makt nok til å vippe Gta av tronen:) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Haha, kommer til å selge dårlig det der ja Dårlig grafikk, dårlig fysikk, GTA-ripoff, hva handler spillet om? Så ut som et veldig dårlig gjennomført spill!! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Snip Alt jeg mente var at selv om spillene er like, kan man ikke bare la det gå ned i glemmeboka bare fordi GTA4 kommer rundt svingen i neste uke Skal ærlig innrømme at de skal få en helsikes oppgave skal de konkurrere fullblods mot GTA4. Saints Row 2 ser ikke dårlig ut i mine øyne og enern spilte jeg utrolig mye lengre enn jeg spilte San Andreas fra GTA-serien, og dette ikke pga grafikken. Håper bare 2'ern blir en verdig etterfølger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Elsket Saint's Row 1, ikke bare på grunn av det givende mission-systemet, men på grunn av grafikken og fysikken! Latterlig pent til tider! Ett av mine beste kjøp sålangt. Gleder meg til toern! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) HAHAHA! Fuck off, GTA IV! Saints Row 2 is on it's way! Dette blir mye kulere en GTA Endret 22. april 2008 av Amored Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enig med deg Rage Hunter. 2'ern ser nå bedre ut en 1'ern, som jo var et bra spill etter mitt syn. Hadde mye moro i Stillwater, og tror på enda mer action og moro i neste spill. Har stor tro på en bra oppfølger. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Synes selv at Saints Row 1 gruset GTA San Andreas i Gameplay. Skal ha GTA IV, får se om de har forbedret gameplayet drastisk siden San Andreas. Er lenge til Saints Row 2 kommer så mye kan skje, skal nok spille igjennom det også. Lenke til kommentar
Vgardus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har spilt både Saints Row og GTA, og må få bemerke at dette er totalt i feil retning... GTA har perfeksjonert humoren sin og "feelingen" til spillene. Ut i fra det jeg har sett av GTA IV kommer dette til å bli et kvantesprang i riktig retning. Problemet med Saints Row 1 og som det ser ut til å bli med Saints Row 2 er at de prøver å være morsommere enn Rockstar. Dette er jo selvsagt en smaks-sak men jeg må innrømme at Saints Row bare er teit. Jeg kjøpte Saints Row for en stund siden da jeg begynte å merke GTA suget. Men ærlig talt, det er bare flåsete og irriterende karakterer som går på nedlatende banning og barnslig språk, ikke morsomme karakterer som havner i usannsynlige situasjoner! MEN for de som liker dette er jo det sikkert rene julekvelden. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja... Dette så jo faktisk kjempedritt ut. Jeg skjønner ikke en gang hvorfor de prøver å konkurere med GTA IV. Hadde spillet kommet for et par måneder siden hadde det sikkert solgt greit, men det kommer jo lenge etter GTA IV ... Det er jo bare dumt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Wow, dette så sykt rævva ut faktisk. Likte Saints Row helt greit, men SR2 ser møkk ut. Grafikken er jo på høyde med Sims 2 jo, og fysikken så enda værre ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er det virkelig så få som kan unne andre spill en plass i action-sandkasse sjangeren? Jeg gjetter på at GTA IV kommer til å bli flere ganger bedre, men det betyr ikke at jeg ikke kan se frem til SR2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg