even093 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Når jeg sitter og spiller kjører pcen seg varm og lyden begynner å skurre, Det skjer på omtrent alle spill som CS, World of warcraft. Jeg merket i det siste at visst jeg holder pcen ut av vinduet, blir den tilbake til normal etter noen sekunder. Hva kan det være !? Jeg har hørdt det kan ha noe med viften å gjøre.. Endret 22. april 2008 av even093 Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kjøp deg en cpukjøler og evt. kjøp deg et kabinett som har bedre luftsirkulasjon. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvis det ikke er gjennomstrøming av luft i kabinettet så blir det bare varmere og varmere. Det er viktig med gjennomstrøming av luft får å kjøle. Når du benytter spill går hardwaren med større load og produsererer mer varme. Fikser du ikke problemet kan hardwaren din gå i stykker. Monter noen kabinettvifter foran og bak, det skaper, om de er riktig montert, gjennomtrekk, som er bra for varmen. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Siden du kan holde PC-en ut av vinduet, tipper jeg at det her er bærbar det er snakk om? Nå er det jo slik at jo hardere du kjører en PC - jo varmere blir den. Men det skal jo ikke gjøre vondt å ta på den selv om du spiller, eller at knappene smelter.. Bærbare som står MYE på, eller begynner å bli noen måneder, har en tendens til å bli støvete inni - som med alt. Det kan hjelpe deg mye å åpne PC-en og blåse ut så mye støv du klarer. Hvis ikke dette hjelper, så kan det jo være som de andre her sier at viften(e) din(e) kan være gåen(e). Da er det bare å få byttet den ut. Et lite tips; luft under en bærbar kan gjøre underverker. Spill i alle fall ikke med laptopen i fanget, oppå dyna, eller i sengen... Håper det kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå