hitokiri Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nå er det endelig enkelt å riste frem SMS på Nokias smarttelefoner Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ser for meg en del ufrivillige svar og slettinger av meldinger når mobilen ligger i lommen. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tviler jeg på. Du må sannsynligvis gi den et passelig saftig og markert rykk som tilsvarer betydelige g-krefter. Med andre ord er det kanskje mulig å slette en SMS om du frontkolliderer eller ramler ned fra taket. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enda mer bevegelsessensoren kan brukes til i de dyre Nokia-telefonene.. Tar visst ingen ende dette her. Fint at mulighetene finnes for de som vil ha det. Lenke til kommentar
stallman Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser for meg en del ufrivillige svar og slettinger av meldinger når mobilen ligger i lommen. Du kan deaktivere de utvidete funksjonene. Da kan du kun lese sms og låse tastelås igjen ved risting. Correct me if i'm wrong. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har innstallert dette programmet, men det vil ikke starte. Trenger jeg noe i tillegg for at dette skal fungere? Har N95 btw Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har innstallert dette programmet, men det vil ikke starte. Trenger jeg noe i tillegg for at dette skal fungere? Har N95 btw Du må ha Accelerometers technology, men det skal det vel være på din tlf tror jeg..... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har innstallert dette programmet, men det vil ikke starte. Trenger jeg noe i tillegg for at dette skal fungere? Har N95 btw Du må ha Accelerometers technology, men det skal det vel være på din tlf tror jeg..... Jeg måtte reinnstallere plugin'en for dette. Nå funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg