Damp Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg kjøpte windows vista her for noen uker siden på coop elektro for en billig penge, først nå ser jeg at det står på pakningen "Kun for akademiske institusjoner". Hva vil det si? Stod ikke noe ellers om det inni eller utenpå pakningen. Det er vel ikke noe minus vel? Endret 22. april 2008 av Mightal Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvor mye betalte du da? Og hvilken versjon av Vista er det? Basic, Home Premium, Ultimate eller Business? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nå vil vel svært mange hevde at det ikke finnes noen riktig versjon av Vista. Men uansett, den versjonen du har er ikke ment å selges til vanlige kunder, men kun i forbindelse med skoler evt. studentbruk. Disse versjonene er nøyaktige de samme som alle andre versjoner, men til sterkt nedsatt pris. Om jeg hadde betalt en veldig god pris for den hadde jeg ikke brydd meg videre. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er nok en slags OEM versjoner du har kjøpt. Minuset med OEM er at du må reaktivere hvis du har endret noe hardwaren, men reaktiveringen er bare en kort samtale med Microsoft. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det skal ikke være en OEM versjon, med mindre det står oppgitt. Det er bare en vanlig student versjon. Se feks. her for vanlig norsk pris for en oppgraderingsversjon: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=45334 Lenke til kommentar
Damp Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Det er vista home premium, betalte 700 nok Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er vista home premium, betalte 700 nok Det er jo samme pris som Netshop selger den for, så da er det jo ikke noe problem. Du har fått en oppgraderings utgave mest sannsynlig, som betyr at du enten må oppgradere en eksisterende windows installasjon, eller installere Vista to ganger før du får aktivert den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå