Hes Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har en Nokia N95 8gb i dag og har veldig lyst på iPhone istede. hehe, ja vet at n95 er veldig veldig lagt forran på teknologi delen, men iphonen er jo så digg syntes jeg da, men er det noe jeg burde tenke over i et evt slikt bytte? eller er det noe jeg over hode ikke burde gjøre (altså å bytte)? bare spør for å være sikker Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 vær forbedert på at det er et helvete å skrive sms på iphone. spes hvis du går, sitter på buss el har promille. har dog 0 kjennskap til n95. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Gjør ingenting, skriver ikke alt for mye sms Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gå for Iphone, den er bedre. Mer plass, kulere design, bytt til noe uvanlig fra de standard mobilene. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bytter du så sørg i det minste for å få mangen tusen for N95`en din i mellomlegg......Iphonen er ikke verdt en krone snart... Følger du litt med fremover så dukker det opp telefoner som kan være kjekkere enn n95-8gb også Lenke til kommentar
TheGadgetMan Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei Jeg har haft iPhone nu i snart 4 mdr. og skiftede faktisk fra N95 8GB og har ikke fortrudt det. Enig at sms ikke er så super bra, men tilgengæld er alt andet bare for lækkert :-) Men jeg ville dog vente 2 mdr. for ikke at se om rygterne taler sandt : iPhone med 3G og 32 GB Nice :-) Lenke til kommentar
Hes Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 fårt vel vente litt da sånn at jeg ikke forhaster meg Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg gikk selv fra en HTC Tytn II til en iPhone, og angrer ikke ett sekund... Er fortsatt litt trasig med SMS-skrivinga, men det har blitt bedre og bedre skal det bli. 3G har jeg selv ikke hatt bruk for annet enn ved synking av exchange. Men tror nok det skal gå fint over EDGE også når en exchange applikasjon blir tilgjengelig på iphone. Jeg er i alle fall strålende fornøyd Og ville ikke ha bytta telefon til noe annet. Skal legge til at jeg var skikkelig apple hater tidligere. Men iphone er helt elsk Lenke til kommentar
Hes Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 har veldig lyst å bytte, men så er det trasig å bli kvitt n95'en da, vanskelig tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå