Gå til innhold

Bytte til iPhone

Hes

Anbefalte innlegg

Har en Nokia N95 8gb i dag og har veldig lyst på iPhone istede.

hehe, ja vet at n95 er veldig veldig lagt forran på teknologi delen, men iphonen er jo så digg :p syntes jeg da, men er det noe jeg burde tenke over i et evt slikt bytte? eller er det noe jeg over hode ikke burde gjøre (altså å bytte)? bare spør for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har haft iPhone nu i snart 4 mdr. og skiftede faktisk fra N95 8GB og har ikke fortrudt det. Enig at sms ikke er så super bra, men tilgengæld er alt andet bare for lækkert :-)

Men jeg ville dog vente 2 mdr. for ikke at se om rygterne taler sandt : iPhone med 3G og 32 GB Nice :-)

Lenke til kommentar

Jeg gikk selv fra en HTC Tytn II til en iPhone, og angrer ikke ett sekund... Er fortsatt litt trasig med SMS-skrivinga, men det har blitt bedre og bedre skal det bli.:)

3G har jeg selv ikke hatt bruk for annet enn ved synking av exchange. Men tror nok det skal gå fint over EDGE også når en exchange applikasjon blir tilgjengelig på iphone. Jeg er i alle fall strålende fornøyd :)

Og ville ikke ha bytta telefon til noe annet.

Skal legge til at jeg var skikkelig apple hater tidligere. Men iphone er helt elsk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...