Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

1 års dag med kjæresten!


Anbefalte innlegg

Da var det snart den store dagen, og planleggningen er i gang!

Men samtidig er det jo noen små problemer med å vite hva man skal gjøre?

Noen forslag? (vi er 17 år) har allerede bestilt limo og bord på en av Oslos finere resturanter, men trenger noe for å virkelig sette kronen på verket!

Håper på gode forslag herfra!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, jeg blir deprimert når jeg hører sånt. Kjæresten min fikk ikke mer enn en liten kosetur!

Det der er litt ekstremt synes jeg.

Hvorfor ikke bare gjøre som jeg gjorde da dama ble 18 for ikke så lenge sia; gi henne en bukett roser. Enkelt og greit, og det blir satt pris på. Eventuelt, én enkelt, pynta rose (som jeg ga til tidligere kjæreste, med stor suksess der også).

Men hvor mye penger kan du bruke på denne "kronen" da?

Lenke til kommentar

Eller en designermobil! Du kan jo alltids kjøpe sexy undertøy også, det slår ofte godt an og vil jo komme dere begge til gode.

Uansett så ville jeg personlig ikke brukt så mye på en materiell ting, for da kan jo hu forvente det samme seinere. Jeg personlig er utrolig lite materiell av meg, så det er sagt.

Det siste forslaget jeg har er en ring i hvitt gull. Det er jo noe som virkelig varer og i tillegg er jo jenter svake for sånt. Kanskje med en diamant eller noe i den duren også.

Hvordan har du tenkt at du skal takle neste andreårsdagen deres da? Må bare spørre, for min personlig erfaring at kvinnfolk forventer den standarden vi menn setter.

Lenke til kommentar

Ring er ikke en dårlig ide!

Hehe, 2 års dagen vil ikke være i nærheten. Har allerede (uten å avsløre hva vi skal gjøre denne dagen) sagt at en slik opplevelse vil hun ikke få før tidligst 5 års dagen. Hun har spurt hvor mye jeg har tenkt og bruke og kaldte meg syk i hodet når jeg sa det (fortsatt uten å avsløre hva vi skal) 1 års dagen er veldig spessiel, og som sagt så er denne dagen like mye til glede for meg som den er for henne.

Lenke til kommentar

Da så! =) Da er det jo ikke et problem.

Men om du skal kjøpe ring så må du jo få ringstørrelsen hennes. Det kan du gjøre enkelt ved å knabbe en ring hu har allerede og ta med den til gullsmeden, eller kanskje måle omkretsen fingeren hennes når hun sover.

Du kan jo også kanskje få noe inngravert! Noen fine ord inne i ringen setter prikken over i'en i mine øyne ihvertfall.

Skulle virkelig ønske jeg hadde økonomi til å gjøre det samme for min kjæreste!

Lenke til kommentar

Du ser jo ut som du har alt i boks då, hadde ikke kommet på så mye selv, limmo og hele pakken, steike :D kronen på ferket... det høres ut som en som legge i utrolig mye penger i dette så da kan jeg vel fåreslå noe dyrt noe :D hmmm... armbond/smykke/ring/øredobber slår jo alltid bra til :D men det som er at du må finne noe hun passer med eller kommer til å like =) det som kan være lurt er at du tar henne med for å finne noe henne liker :D

 

 

btw Grattis med 1års kjæreste dagen då :D

Endret av Bryfjes
Lenke til kommentar

To syttenåringer har vært sammen i ett år? Ikke for å ødelegge humøret, men det er da virkelig ikke noe å bestille limo, kjøpe ring og spise på "1000kr per rett" restaurant?

 

Høres jo ut som du skal gifte deg, når du i realiteten kommer nesten garantert til å få andre damer etterhvert.

Lenke til kommentar

Lakus: Ikke vær så negativ da! :D det kommer til å bli veldig gøy for begge to!

 

Haha, hadde jeg tatt henne med til fotograf hadde hun drept meg :p det er jeg nesten 100% sikker på.

Men diamanter er jentenes beste venn, så får kanskje kjøre noe sånnt;)

 

Økonomien er noe av det som er deilig med å være 17 år, ingen regninger eller utgifter, unntatt mat, klær og seg selv!

Lenke til kommentar
Lakus: Ikke vær så negativ da! :D det kommer til å bli veldig gøy for begge to!

 

Haha, hadde jeg tatt henne med til fotograf hadde hun drept meg :p det er jeg nesten 100% sikker på.

Men diamanter er jentenes beste venn, så får kanskje kjøre noe sånnt;)

 

Økonomien er noe av det som er deilig med å være 17 år, ingen regninger eller utgifter, unntatt mat, klær og seg selv!

 

Husk, det er ikke så altfor langt unna 17 til 18. Og når du blir 18 får du deg bil. Og når du får deg bil, har du plutselig veeeldig lite penger å rutte med :p Ihvertfall min erfaring

Lenke til kommentar
Økonomien er noe av det som er deilig med å være 17 år, ingen regninger eller utgifter, unntatt mat, klær og seg selv!

 

17-åringar flest har vel ikkje råd til det du har planlagt :hmm: I alle fall ingen eg kjenner.

 

"For den som har, skal få, og det i overflod" - Matt 13, 12

 

Et av mine yndlingsvers fra Bibelen. Hvis han har en bra jobb etter 17 års-skala og bruker pengene sine varsomt, har hn nok råd ti å bruke det han vil på dama. Når man er i den alderen er det kanskje verdt det også :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...