embark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 For noen måneder siden fikk jeg tak i et ganske så strøkent eksemplar av en MB 190E. Og da lurer jeg på hva som kan gjøres med denne av lett styling (en "beskjeden" frontleppe, sideskjørt etc.). Har rett og slett ikke peiling på hva slags aftermarket som er tilgjengelig til en såpass gammel bil. Felger er allerede bestemt - det blir AMG II 17". Bilder av bilen blir mest sannsynlig lagt ut i løpet av dagen. Forslag eller linker til nettbutikker med deler mottas med takk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 felger og senk.... la den ellers være som den er Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 felger og senk.... la den ellers være som den er Hehe, ikke misforstå, den skal ikke bli noen rånebil. Bare lurer på om det finnes en litt mer aggressiv frontleppe? Og vet noen hvor jeg kan få tak i denne grillen? Har vært hos den lokale bilopphøggeren uten hell... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har en kamerat som hadde en koksgrå 190E som var senket, enkle 5-eikede 17" på 205/40-17, sotet ruter helt frem (ikke helt lovlig, men pent) og en Rieger-leppe med cat-killer.. Dette var ikke en rånebil, men en clean bil som blei lagt merke til Kanskje ikke så rart, kunne minne om en gangsterbil Lenke til kommentar
Waco Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) felger og senk.... la den ellers være som den er Hehe, ikke misforstå, den skal ikke bli noen rånebil. Bare lurer på om det finnes en litt mer aggressiv frontleppe? Og vet noen hvor jeg kan få tak i denne grillen? Har vært hos den lokale bilopphøggeren uten hell... Ring Hauk, dem har avantgarde grill! Mange bilder av 190 under medlemsbilder på 190klubben! Endret 22. april 2008 av Login Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Avantgarde-grill, som du allerede har funnet fram til, er et must. Koster rundt en tusenlapp. 17-tommere og 40 mm senk i tillegg, så trenger du ikke stort mer. Søk på W201 på Ebay, så finner du mye rart. Endret 4. mai 2008 av Endre Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg mener du bør gjøre noe med lyktene. Jeg tenker ikke på kølsvarte eller "lexus"-lykter, men noe med litt klart glass. Vet ikke akkurat hva det kalles. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Om du tenker på de med helt hvitt glass, så syns jeg ikke det passer seg på en sånn bil.. Syns da enten det er bedre med originalt, eller noen mørke/sotet Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei, tenker ikke helt hvitt. Kanskje noe sånt som dette? (er vanskelig å finne bilder, men har da noen) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Lag en worklog/showcase! er lettere å få hjelp da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå