skipsen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei Nettopp bytta passord på datan min, men har klart å glømt det, kva skal eg gjer? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hvilken OS? Vista? XP? Linux? Jeg har ikke testet om dette funker men du kan jo prøve: http://pubs.logicalexpressions.com/Pub0009...icle.asp?ID=305 Endret 22. april 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har du passord på admin brukeren da? Gå inn i sikkermodus og logg på administrator brukeren og reset passordet ditt derfra. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Om du har XP kan du laste ned ophcrack live (gratis program). Brenne det ut og boote fra den plata, noen minutter seinere står passordet ditt i klartekst Evt kan du bruke ultimate boot cd, er noe programmer der som kan fjerne passordet. Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 takk for svar, da har eg fått fiksa det:) Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 anbefaler deg å sette "[Løst]" i emnetittelen hvis du har fått den hjelpen du trenger. Da slipper andre å bruke unødvendig tid på tråden Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Slik jeg akkurat gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå